IFM-Ecom

Service Bureau Hooghuis

Precies zoals het zijn moet.
Overzichtelijk, duidelijk en goed.

Rennings

Klantvriendelijk en behulpzaam. Mijn bestelling was niet meer voorradig. Werd hierover gebeld. Had ook al een whitwashbord gezien dat beter en zelfs in de aanbieding was. Mijn bestelling werd gelijk... Klantvriendelijk en behulpzaam. Mijn bestelling was niet meer voorradig. Werd hierover gebeld. Had ook al een whitwashbord gezien dat beter en zelfs in de aanbieding was. Mijn bestelling werd gelijk aangepast, dezelfde middag verstuurd en het overschot in prijs wordt teruggestort. Super!

Anton Gahler

De informatie die bij de levering van ons glasbord was geleverd was heel korrekt, mijn vrouw heeft bij het afhalen van het
pakket ook extra opgelet op beschadigingen aan de verpakking....
pakket ook extra opgelet op beschadigingen aan de verpakking. Inderdaad was aan de overdoos een beschadiging maar
aan de uiteindelijke doos waarin het glasbord zit was gelukkig niets te zien. Ik weet niet of op de overdoos nog extra stickers van jullie worden geplakt met een extra wwarschuwing Carefully of iets degelijks, maar het glasbord hangt op
en ziet er prachtig uit

Vlotte en snelle service!

Paul Joris

Steeds correct,en snelle levering

Global Newspace BV

Goede overzichtelijke site met veel producten. Makkelijk bestellen en vlotte levering.

Ik ben blij met de geboden oplossing, zoals ik had aangegeven dacht ik dat ik zelf verkeerde had besteld dus niet verder naar gekeken door drukte.
maar toen ik zag dat ik wel het juiste had...
maar toen ik zag dat ik wel het juiste had besteld maar het verkeerde had gekregen heb ik die reactie geschreven en inderdaad waar mensen werken worden fouten gemaakt dat is zo.

het is opgelost , ik had die wissers best ook terug willen zenden,.
bedankt voor de oplossing in ieder geval.

Ruth

Snel en goed verpakt geleverd. Het glasbord is echt prachtig en wat fijn dat niet alleen de schroeven en ploegen werden geleverd, maar ook een praktisch papieren lint met aanduidingen voor de... Snel en goed verpakt geleverd. Het glasbord is echt prachtig en wat fijn dat niet alleen de schroeven en ploegen werden geleverd, maar ook een praktisch papieren lint met aanduidingen voor de boorgaten.