IFM-Ecom

Ik heb gewoon verkeerde spullen gekregen gekregen, wisser papier besteld 2 dozen en krijg gewoon 2 wissers lekker handig.

Reactie IFM-Ecom:

Waar mensen werken worden fouten gemaakt. De wissers mag u behouden en het juiste sturen we na zoals wij dat ook net telefonisch besproken hebben.
De order is binnen 24 uur geleverd dus de...
De order is binnen 24 uur geleverd dus de snelheid van levering lijkt ons ok toch?
En is het niet zo dat u zelf 10 dagen na ontvangst meld dat het verkeerde geleverd is? Had u dit op de dag van ontvangst gedaan dan had u de dag daarna alweer het juiste ontvangen van ons.
Zou u ons ook van iets meer informatie kunnen voorzien aangaande de slechte beooreling op de informatie op de website? Hier willen wij graag van leren.
Nogmaals excuses

Wij zijn tevreden, superprijs en kwaliteit. Snelle levering.

3 dingen besteld. 1 was defect,maar snel gratis nageleverd. 1 niet op voorraad,3 dagen later geleverd.

Positieve ervaring met dit bedrijf; Mijn pakket was er niet op tijd, ik kreeg direct antwoord op mijn mail aan whiteboardshop daarover. Ik had dat niet verwacht op vrijdagavond laat..Ook werd meteen... Positieve ervaring met dit bedrijf; Mijn pakket was er niet op tijd, ik kreeg direct antwoord op mijn mail aan whiteboardshop daarover. Ik had dat niet verwacht op vrijdagavond laat..Ook werd meteen gezocht naar een goede oplossing. Toen het pakket eenmaal geleverd was bleek een onderdeel beschadigd (Ik vermoed door onvoorzichtigheid bij vervoer) Ook hier over direct contact en snelle levering van een nieuw onderdeel.

Reactie IFM-Ecom:

Bedankt voor uw info! Wij zijn verhaal gaan halen bij de vervoerder. De betreffende chauffeur is er inmiddels op aangesproken.
Wij denken dat het probleem zich nu niet opnieuw voor zal doen.

‘Op voorraad’ bleek niet zo te zijn. Moest meer dan een week wachten op m’n spullen. Als ik dat vooraf had geweten had ik niet besteld bij whiteboardshop omdat ik het spul eerder nodig had.

Reactie IFM-Ecom:

Klant heeft helaas gelijk.
Klant heeft helaas gelijk.
Wij hadden twee grotere orders met dit product.verwerkt voor we deze order konden verwerken. Hierdoor was de voorraad niet meer beschikbaar. Wij hebben snel nieuwe moeten produceren en dat heeft een kleine week in beslag genomen helaas.
Excuses voor het ongemak.

Karin

Flipover besteld.

Van Dycke

Snelle levering.goede verpakking

Bart De Cuyper

Overzichtelijke website met ruim aanbod. Correcte communicatie bij bestelling.

Reactie IFM-Ecom:

Klopt de bug is inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

brigitte

Snelle levering veel keus