Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Bianca Dorresteijn

Hele fijne winkel

Annelous Moen

Goede service en levering

Gewoon zo doorgaan!

Olaf Gianotten

Keurige service, leuke spannende keuze van wijnen

Verbeterpunten & tips

Informatiepakket / flyers bij cadeau verzending anders opstellen, bij voorkeur zonder prijzen.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt en goed punt, dat kunnen we verbeteren, de flyer dient ook als uitleg wat er allemaal in het pakket zit begrijp dat je dan niet mee wil sturen.

Robin Jansen

Prima service en snelle levering van heerlijke wijnen.

Martin van Leest

Joke Bos

Naast een heel plezierige eigenaar, mooie wijnen. Een ruime keus uit ook onbekendere wijnlanden en druivenrassen.
De workshops die georganiseerd worden zijn ook een aanrader.

Geen op dit moment

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank daarvoor! En fijn dat de workshop geslaagd was, groet Ewout

Daan de Vries

Prettige wijnwinkel met oog voor duurzaamheid

Verbeterpunten & tips

Meer bio e.d. Verder weet ik niet of jullie veel port doen, maar misschien leuk om Niepoort te voeren. De oprichter daarvan kwam nl. uit Hilversum: https://www.niepoort-vinhos.com/en/family/. Ze... Meer bio e.d. Verder weet ik niet of jullie veel port doen, maar misschien leuk om Niepoort te voeren. De oprichter daarvan kwam nl. uit Hilversum: https://www.niepoort-vinhos.com/en/family/. Ze hebben een mooie bio lijn: https://www.niepoort-vinhos.com/en/ports/Bioma.html

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt! En dat wist ik niet dat Niepoort uit Hilversum kwam, leuk te horen. Wel gevoerd in het verleden, nu andere ports maar wie weet. Groet Ewout

Merel

1e keer besteld goede snelle service en levering. Je word goed op de hoogte gehouden over je bestelling

Sam

Een super service!! Met goede wijnen.

Verbeterpunten & tips

Geen, wij zijn heel tevreden.

Jasper Pruis

Uitstekende ervaringen

Verbeterpunten & tips

Online klantdossier waarin voorkeuren bewaard worden