Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

MC Veltkamp

Zeer goed, snel, persoonlijk

Neen

Anna Lemmens

Webshop is overzichtelijk, met goede beschrijving en eenvoudig producten te bestellen

Richard koster

Uitstekend

Heerlijke wijnen en een fantastische service van Ewout

Verbeterpunten & tips

Vraag Ewout om advies over de wijnen ook als je bijvoorbeeld een wijn cadeau geeft komt hij met goede suggesties.

Bedankt! Daar doen we het allemaal voor, leuk te horen. Groet Ewout

Edwin van der Voort

Mijn ervaring met Il Divino is top. Ook in de tijdelijke locatie is de ontvangst hartelijk en plezierig.

Verbeterpunten & tips

Ik vind veel wijnen erg lekker, uitschieters waren daarbij wat mij betreft de Griekse wijnen en de Kroatische

Bedankt! En leuk van de Kroatische en Griekse wijnen.... 🍷🍾

Hella

Vriendelijke eigenaar, heerlijke verassingspaketten.

Deborah den Dulk Events

Het is altijd weer een feestje om bij Il Divino te komen. Mooie wijnen uit verrassende streken. Ewout weet precies wat hij in huis heeft en dat maakt het meer dan aangenaam om bij hem in de winkel... Het is altijd weer een feestje om bij Il Divino te komen. Mooie wijnen uit verrassende streken. Ewout weet precies wat hij in huis heeft en dat maakt het meer dan aangenaam om bij hem in de winkel te komen en met heerlijke wijnen weer naar huis te gaan. Ik verheug mij nu al op zijn nieuw verbouwde winkel! Nog meer wijn, nog meer proeverijen & workshops.

Plezierig, veel kennis en goede adviezen

Verbeterpunten & tips

Ik heb een aantal malen geprobeerd om de juiste wijn in de winkelmand te krijgen. Met als gevolg dat ik uiteindelijk een verkeerde wijn heb ontvangen.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt voor uw reactie en dat is vreemd en vervelend voor u, excuses voor het ongemak. Een opmerking plaatsen bij de bestelling kan altijd of ons voor verzending inlichten dat het een andere wijn... Bedankt voor uw reactie en dat is vreemd en vervelend voor u, excuses voor het ongemak. Een opmerking plaatsen bij de bestelling kan altijd of ons voor verzending inlichten dat het een andere wijn betreft. Maar neemt u even contact met ons op? Om welke order gaat het? We lossen het graag op. Groet Ewout