Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Het is correct en snel!

Verbeterpunten & tips

Het zou gewoon vaker voorraad moeten controleren omdat je op interenet alles kunt bestellen, anders is het super!

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt! Ja sorry, door de tijdelijke verhuizing was dat niet up to date, dat kan beter. Inmiddels is de voorraad weer op peil, hopelijk valt het aangeboden alternatief goed in de smaak.

Wbn Dolman

Het was voor mij de 1e keer maar het verliep allemaal erg soepel. Van bestellen tot afleveren.overigens een zeer goede wijn, opgedaan in een restaurant in Volendam genaamd Le Pompadour.

Nvt

Reactie Il diVino Wijnen:

Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen! En geniet van de wijnen, groet Ewout

Anja

Geweldige service, heerlijke wijnen met goede informatie

Verbeterpunten & tips

Info over wijnen en recepten mag ook digitaal (scheelt papier..)

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank! En goede suggestie vwb digitaal sturen wijnbeschrijvingen.We hadden ooit alles van de abonnementen van papier naar digitaal gedaan maar dat vond niet iedereen handig, maar misschien... Hartelijk dank! En goede suggestie vwb digitaal sturen wijnbeschrijvingen.We hadden ooit alles van de abonnementen van papier naar digitaal gedaan maar dat vond niet iedereen handig, maar misschien is een keuze voorstellen een alternatief. Ga ik uitzoeken.

Wijnen besteld en goed geleverd

Supersnelle en vriendelijke service!

Via Il diVino Wijnen Serendipity wijn besteld: top! De wijn, de levering, alles. Kreeg er zelfs nog recept bij. Extra's zonder ervoor te vragen, te leuk!

Goede communicatie en klantenservice

Rogier van den Berg

Super zaak, super service, super wijn!

Ga zo door!

Rogier van den Berg

Super zaak, super service, super wijn!

Ga zo door!

Damming

Snel geleverd, goed verpakt en een goede prijs.

Verbeterpunten & tips

Ik heb Gooische bubbels besteld en op de foto staat een champagnekurk alleen op de aan mij geleverde fles niet. De foto klopt dus niet helemaal. Dit was wel leuk geweest voor oud en nieuw. Gellukkig... Ik heb Gooische bubbels besteld en op de foto staat een champagnekurk alleen op de aan mij geleverde fles niet. De foto klopt dus niet helemaal. Dit was wel leuk geweest voor oud en nieuw. Gellukkig smaakt hij daar niet minder om.

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank en goed punt vwb de foto van de Gooische bubbel, ik zal op zoek naar een recentere afbeelding. Excuses voor evt ongemak. Wel goed te horen dat deze in de smaak valt. Groet Ewout