Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Leuk contact. goed geholpen. flexibel.

Gemakkelijke site, top producten, eenvoudig bestelling te plaatsen en snelle levering

Goed.

Verbeterpunten & tips

Ik had laatst per ongeluk 12 flessen rosé besteld i.p.v. rood. Ik had hier meer bereidheid van Il diVino verwacht om tot een oplossing te komen en kortom wat meer service verwacht in de trant van,... Ik had laatst per ongeluk 12 flessen rosé besteld i.p.v. rood. Ik had hier meer bereidheid van Il diVino verwacht om tot een oplossing te komen en kortom wat meer service verwacht in de trant van, meneer stuurt u ze maar op onze rekening terug.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt voor de reactie en goed punt om dat te verbeteren. Na telefonisch contact hadden we begrepen dat u de rode wijnen de volgende dag al nodig had en langs zou komen om het om te ruilen.... Bedankt voor de reactie en goed punt om dat te verbeteren. Na telefonisch contact hadden we begrepen dat u de rode wijnen de volgende dag al nodig had en langs zou komen om het om te ruilen. Retourneren en opnieuw verzenden zou te lang duren. Een flesje erbij ter compensatie stond klaar. Op uw volgende bestelling krijgt u sowieso 10% korting, neem daarvoor gerust even contact met ons op.

Kruger

Super! Goed bereikbaar voor overleg, snelle en nette levering. Ik zou anderen de webshop zeker aanraden.

Reactie Il diVino Wijnen:

Wat leuk, hartelijk dank! Daar doen we het dan allemaal voor.

Karin

Origineel assortiment, goede prijzen en supersnelle levering

Top, dank je wel Karin! Leuk van de Fietskoerier. Groet Ewout

Wouter

Super. Klant sinds dag 1. Fan sinds dag 2.

Verbeterpunten & tips

als ik iets zou moeten kiezen misschien design?
MEER in-house diner momenten - die zijn super leuk!

Reactie Il diVino Wijnen:

Dank u! Met design gaan we aan de slag, na de verbouwing/uitbreiding wordt dat zichtbaar. Een nieuwe VIP avond komt er zeker, to be continued. Groet Ewout

Gavarieerd wijnaassortiment, en snelle levering ?

Paul

Snelle service en levering op de dag zoals gevraagd.

Die si prima. Goede en directe communicatie.

Verbeterpunten & tips

Nog geen verbeterpunten opgemerkt.

Helemaal top