Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

BMS Bankgarantie Management Support

Ik heb diverse kerstpakketten samengesteld voor relaties in samenspraak met Il diVino. Zij zorgden ook voor de verzending tegen goede condities.

neen

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt, fijn te horen dat alles naar wens was!

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt voor uw review, helaas met meerdere verbeterpunten en onvoldoendes. Kunt u aangeven of contact met ons opnemen om aan te geven wat er mis is gegaan? Dan kunnen we ons verbeteren en het... Bedankt voor uw review, helaas met meerdere verbeterpunten en onvoldoendes. Kunt u aangeven of contact met ons opnemen om aan te geven wat er mis is gegaan? Dan kunnen we ons verbeteren en het wellicht goedmaken met u? U benoemt als aangekocht product de Picpoul de Pinet, maar die hebben wij niet in ons assortiment. Als er sprake is van een vergissing laat u dat ons dan weten? Bedankt alvast. Groet Ewout

Eenvoudig bestelproces en zeer vlotte levering. Leuk al die wijnen uit minder bekende regio’s!

Ik miste de bewaartermijn /-capaciteit

Natallia

Heel fijn, snel
goed ingepakt

maar -- iik kreeg een andere wijn in plaats van ordered; wel met beschrijving op papier in de box, maar niet per e-mail
en dat was een beetje...
Heel fijn, snel
goed ingepakt

en dat was een beetje onhandig

Verbeterpunten & tips

zal misschien interessant zijn om te dinner menu van de wijnen in de selectie te zetten, om mensen te leren hoe ze de beste wijnen kunnen combineren/ opbouwen

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt en daar heeft u gelijk in, excuses, we hadden wel gebeld maar per e-mail inlichten was beter geweest. Groet Ewout

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt voor de feedback. Ik zie dat we nog verbeterpunten hebben dus daar gaan we mee aan de slag. Veel groeten Ewout

Rob

Ik zocht een bepaalde wijn en zag dat Ik Divino deze aanbood tegen een redelijk prijs. Daarom via de webwinkel van Il Divino besteld.

Verbeterpunten & tips

Nog geen aanleiding tot verbeterpunten gevonden

Heel goed en snelle service.

Geen.

Prima wijn, prima service

Verbeterpunten & tips

Geen, daarvoor kook ik te weinig wijn

Janssen

Vriendelijk snel en behulpzaam

Verbeterpunten & tips

Bij de alcoholvrije champagne zit toch nog eem bepaald percentage in. Dit moet wel vermeld worden in mijn ogen.
Verder een van de lekkerste tot nu toe

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt, en fijn dat het goed verlopen is. En klopt, tot 0,2% alcohol gaat als alcoholvrij door het leven. Wijn die gedealcoholiseerd wordt daar blijft altijd een miniem percentage in over, dat kan... Bedankt, en fijn dat het goed verlopen is. En klopt, tot 0,2% alcohol gaat als alcoholvrij door het leven. Wijn die gedealcoholiseerd wordt daar blijft altijd een miniem percentage in over, dat kan niet anders. Zal nog eens goed naar de omschrijving kijken, goed punt.