Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Chantal Kuipers

Fijn, klantgericht, meedenkend en Ewout beschikt over kennis, over heel veel kennis, servicegericht

Bedankt!! ??

Piet005

Zeer prettig

Top! Veel dank, dat ze maar mogen smaken. Veel groeten Ewout

Prima artikelen, goed kennis van zaken, klantgericht

Verbeterpunten & tips

winkel was moeilijk te vinden, ik zocht aan de overkant van de bussemer straat

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt! Ja klopt, dat is lastig met adres / straat. Bussumerstraat begint ad overkant en dan kom je nr. 6 niet tegen. Ik kan dat helaas niet veranderen, wel zal ik de routebeschrijving/adressering... Bedankt! Ja klopt, dat is lastig met adres / straat. Bussumerstraat begint ad overkant en dan kom je nr. 6 niet tegen. Ik kan dat helaas niet veranderen, wel zal ik de routebeschrijving/adressering proberen te verbeteren....Groet van Ewout

Ik heb bier gekocht

Niks

Mooie wijnen en een snelle levering.

Hjalmar

Snelle verzending en aangenaam contact.

Gerard Post Uiterweer

Een totale verrassing. Bij toeval in Hilversum in een kledingwinkel een wijn van Il diVino geproefd, leuk gesprek, heerlijke wijn en direct besteld én ontvangen... zonder vooraf te betalen. Een... Een totale verrassing. Bij toeval in Hilversum in een kledingwinkel een wijn van Il diVino geproefd, leuk gesprek, heerlijke wijn en direct besteld én ontvangen... zonder vooraf te betalen. Een blijk van vertrouwen die past bij het zorgeloos genieten van een goed glas wijn. Reden voor een volgende bestelling, ook al heb ik nóg zo'n fijne wijnwinkel in mijn eigen dorp.

Anasthasia

Snel en leuk de verrassing

Niet

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank en graag gedaan, dat het maar in de smaak mag vallen. Groet Ewout

Perfect! Zelfde dag in huis zelfs.

René Hersbach

Eerste ervaring is prima bevallen met een correcte levering voor een prima geprijsde topwijn

Verbeterpunten & tips

Vervang de leuke pen als cadeau door iets wat aansluit bij wijn of het drinken van wijn.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt, en dat is een goede suggestie om die pen te vervangen, ga ik mee aan de slag. Groet Ewout