Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Voor de eerste keer iets besteld. Zeer gebruikersvriendelijke manier van bestellen met uitstekende feedback.

Henk Kruithof

Na een rondreis door Zuid Afrika wilden we nog nagenieten van het goede uit dat land, nl de lekkere wijn.
Na wat zoeken kwamen we uit op de web site van Il diVino, besteld en binnen 24 uur stonden de heerlijke wijnen bij ons in huis. Onze complimenten hiervoor en zeker aan te bevelen.

Mario

Ik ben vroeger vaker in de winkel geweest, het is een aangenaame en goede winkel.

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank, dat is leuk te horen, vaak niet de makkelijkste weg maar wel vol overtuiging en fijn dat dat gewaardeerd wordt. Groet Ewout

D. Cohn

Zeer vlotte levering (met track and trace)

Verbeterpunten & tips

De bewaarpotentie van de wijn wordt niet expliciet vermeld, dat zou een handige toevoeging zijn.

Dagebos

Top, goede communicatie, mooie wijnen, goed verpakt en fijne levering met de fietskoerier.

Ben nog niet in de gelegenheid geweest om te proeven.

Peter

Mooie wijnen en goede service.

Zeer goede ervaring. Was op zoek naar Pratello wijn via internet en kwam op uw website. Vlotte afhandeling en snelle bezorging.

Geen!

Klazina van Deutekom

Heb nu een paar workshops gedaan en die waren erg leuk.
Zo kom je erachter welke wijn lekker is.

nee, ga zo door

Gerard Post Uiterweer

Ik kwam bij toeval met Il Divino in aanraking. In een modewinkel in Hilversum, waar ik zelden kom, werd de gelegenheid geboden wijn te proeven. Ik vond de wijn heerlijk en heb direct een doos... Ik kwam bij toeval met Il Divino in aanraking. In een modewinkel in Hilversum, waar ik zelden kom, werd de gelegenheid geboden wijn te proeven. Ik vond de wijn heerlijk en heb direct een doos besteld. Omdat ik niet tevoren hoefde te betalen en een handgeschreven bestelformulier moest invullen hield ik er eerlijk gezegd rekening mee de wijn nooit te zullen ontvangen. De bestelling werd echter snel en correct afgehandeld en de wijn werd, nota bene mét korting en zónder bezorgkosten prompt bij mij thuis afgeleverd.

Verbeterpunten & tips

De bestelformulieren kunnen wel wat geprofessionaliseerd maar kniesoor die daarop let.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt! Goed te horen dat ons doel om méér service te leveren dan verwacht wordt, hier lijkt te zijn geslaagd. En bestelformulieren updaten klinkt als een goed idee. EJ