Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Rob

Prima wijnen voor een goede prijs

Heel goed! Lekkere wijn, goede informatie en snelle levering.

Max

Prima wijnen ruime keuze. Maar de levering kan beter

Verbeterpunten & tips

Jazeker andere levering partner kiezen

Reactie Il diVino Wijnen:

Hallo Max, bedankt voor je reactie, ik heb het even nagekeken en dat ging helaas mis met woonadres vs bedrijfsadres. Excuses daarvoor! Blij dat beide zendingen uiteindelijk wel goed terecht zijn... Hallo Max, bedankt voor je reactie, ik heb het even nagekeken en dat ging helaas mis met woonadres vs bedrijfsadres. Excuses daarvoor! Blij dat beide zendingen uiteindelijk wel goed terecht zijn gekomen, dat ze maar mogen smaken. Grt Ewout

Snel goed en professionele service!

Uitstekend, altijd prettige en goede adviezen voor lekkere en originele wijnen!

Een winkel in de regio Den Haag

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt, daar doen we het voor! Den Haag ga ik over nadenken, wie weet, maar met de (fiets)koerier komen we tegenwoordig overal. Groet Ewout

Ik bestelde een fles champagne. De info die ik kreeg was prima, de fles was er snel in een mooi tasje met informatie. Helemaal goed!

Nee.

Wijnabonnement van Il Divino. Mooie wijnen met uitgebreide achtergrond informatie en een bijpassend recept.

Verbeterpunten & tips

De tekst is lang en zou wat beter leesbaar worden met extra witruimte en bulletpoints.

Bedankt! En goede suggestie vwb de tekst, ga ik naar kijken. Groet Ewout

Harry

Prima wijnen.

Verbeterpunten & tips

De bezorging gebeurde op een moment dat ikniet thuis was en toen is het afgegeven bij een speelgoedwinkel een paar km verderop. De meeste transporteurs zetten het gewoon voor de deur of geven het af... De bezorging gebeurde op een moment dat ikniet thuis was en toen is het afgegeven bij een speelgoedwinkel een paar km verderop. De meeste transporteurs zetten het gewoon voor de deur of geven het af bij de buren. Scheelt een hoop gedoe.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt voor de reactie, en inderdaad onhandig mbt de aflevering. Ik ben inmiddels ook een samenwerking met Fietskoeriers gestart en de eerste bevindingen zijn zeer positief, ik verwacht in de... Bedankt voor de reactie, en inderdaad onhandig mbt de aflevering. Ik ben inmiddels ook een samenwerking met Fietskoeriers gestart en de eerste bevindingen zijn zeer positief, ik verwacht in de toekomst daar meer mee te verzenden, ook om dit te voorkomen. Mijn excuses voor het ongemak! En dat de wijnen maar mogen smaken, groet Ewout

Wijndummy

Een prachtige boetiek wijnwinkel met unieke wijnen. Dankzij de kennis van Ewout zit je altijd goed.

Reactie Il diVino Wijnen:

Wat leuk, dank je wel, daar doen we het voor... Groet Ewout

Sushitime Hilversum

Altijd deskundig advies