Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Paul

Goede webside met mooie wijnen, goede beschrijving en redelijke prijzen. Vooral de aanbiedingen zijn goed geprijst.

Verbeterpunten & tips

Misschien een idee om klanten zelf een pakket te laten samenstellen en daarmee een "pakket korting" te geven.

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank daarvoor! En leuke suggestie vwb pakketkorting, ga ik zeker over nadenken. Groet Ewout

Teo

Altijd "spannende" wijnen in een goede prijs kwaliteit verhouding. En bovendien een snelle bezorgdienst.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt, leuk en daar blijven we ons best voor doen! Groet Ewout

Anoniempje

Prima keuze, snelle levering, wijnen top

Makkelijke site, snelle levering, alleen op het verkeerde adres geleverd, lag aan bezorgdienst.

Verbeterpunten & tips

Ik mis de "houdbaarheidsdatum" van de wijn, hoe lang kan de wijn bewaard worden zonder dat het ten koste gaat van de smaak?

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt voor uw reactie, levering op verkeerde adres is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ga het uitzoeken zodat dit een volgende keer niet meer voorkomt, mijn excuses daarvoor. De houdbaarheid van... Bedankt voor uw reactie, levering op verkeerde adres is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ga het uitzoeken zodat dit een volgende keer niet meer voorkomt, mijn excuses daarvoor. De houdbaarheid van de Pas du Tout staat op het achteretiket, serie die we nu hebben betreft 31-12-2019. Dat ze maar mogen smaken, groet Ewout

Akkerman

Goed, professioneel, snel

Altijd prima geregeld.

Op het moment niet

Karel Koster

Levering ok

Yvonne Schoenmaker

Super wijnen en altijd snel in huis bij onljne bestellen!

Zeer snelle levering en afhandeling, goed verpakt!

Marco Renema

Het was een heerlijke avond in een huiskamersfeer. Wij waren in totaal met acht personen. Heerlijke wijnen gedronken met lekkere hapjes. Ook de informatie over de wijnen was interessant en leuk om... Het was een heerlijke avond in een huiskamersfeer. Wij waren in totaal met acht personen. Heerlijke wijnen gedronken met lekkere hapjes. Ook de informatie over de wijnen was interessant en leuk om te horen. Herhaling gaat zeker gebeuren.

Verbeterpunten & tips

Niet verbeteren gewoon deze formule aanhouden maar niet meer dan 10 mensen.

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank daarvoor, dat is leuk om te horen! Graag tot ziens en geniet van de wijnen, groet Ewout