Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Jan Verwiel

Super snelle levering en per fles bestelbaar om fijn thuis op je gemak te kunnen proeven met vrienden

Bedankt, dat is fijn om te horen. Dat ze maar mogen smaken! Groet Ewout

Helemaal goed!

nvt

Jacco

Prima, blij dat ik wat wijnen uit de balkan landen bij jullie tegenkwam.

Verbeterpunten & tips

Ik zou graag wat meer Hongaars en ook Roemeens zien, kon ik niet vinden op de site.

Pinocchio

Al jaren lang mijn vaste wijnleverancier. Betrouwbaar. Goede prijs- kwaliteits verhouding. Kortom, het is prettig om door deze wijnhandelaar bediend te worden. Ik ben ook afnemer van de... Al jaren lang mijn vaste wijnleverancier. Betrouwbaar. Goede prijs- kwaliteits verhouding. Kortom, het is prettig om door deze wijnhandelaar bediend te worden. Ik ben ook afnemer van de kwartaalabonnementen . Hierin worden steeds nieuwe wijnen geleverd met een daarbij behorend recept.

Verbeterpunten & tips

Ik zou het zo gauw niet weten. Blijven onderscheiden t.o.v. andere leveranciers.

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank voor de enthousiaste reactie! En fijn te horen dat de wijnen zo in de smaak vallen. Daar doen we het voor, groet Ewout

David

Uitstekende hulp bij het uitzoeken van wijn voor iedere gelegenheid. Veel kennis en bijzondere wijnen zijn hier ruim aanwezig!

Goede service, snelle correcte levering.

Dineke van Bommel

Goed, ik vroeg om een snelle verzending voor het weekend en dat lukte. Ook goede beschrijvingen bij de wijnen.

Dineke van Bommel

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank, blij dat het naar wens was en de weekend levering is gelukt! Dat ze maar mogen smaken, groet Ewout

Verschillende wijn proeverijen bezocht zowel blind proeven of in kwis vorm is samen met de geselecteerde wijnen waar feestje. Daarnaast leer je ook duidelijk wijnen te onderscheiden van soort en... Verschillende wijn proeverijen bezocht zowel blind proeven of in kwis vorm is samen met de geselecteerde wijnen waar feestje. Daarnaast leer je ook duidelijk wijnen te onderscheiden van soort en smaak.

Vooral zo door gaan!