Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Eelco

Workshop was leerzaam, en leuk!

Melanie

Pas du Tout 'op herhaling' en dat bevalt erg goed

BusinessRoom Hilversum

Zeer prettig en kundig advies

Verbeterpunten & tips

Vrijdag jl hebben we weer een hele gezellige wijnproeverij gehad met wijnen van Il diVino . Het was weer top Ewout .

Nee hoor is goed

Leuk! En bedankt daarvoor, graag gedaan, en geniet van de wijnen. Groet Ewout

Eddy L.

Prima hoor, snelle levering en heerlijke wijnen!

Snelle levering, prima verpakt

Snelle service mooi ingepakt

Viola

Voor oud en nieuw twee flessen Pasdutout alcoholvrije wijn besteld vanwege goede recensies. Wijn was erg lekker en komt in de buurt van de real deal! Levering door Il diVino was zoals aangegeven en... Voor oud en nieuw twee flessen Pasdutout alcoholvrije wijn besteld vanwege goede recensies. Wijn was erg lekker en komt in de buurt van de real deal! Levering door Il diVino was zoals aangegeven en de flessen waren netjes verpakt. Aanrader dus.

Verbeterpunten & tips

Verzendkosten. Die tel ik toch bij mijn gekochte producten op. Ik zou eerder bestellen als ik de verzenkosten vergoed kreeg of bij een lager aanschafbedrag. Maar deze wijn was alleen bij Il Divino... Verzendkosten. Die tel ik toch bij mijn gekochte producten op. Ik zou eerder bestellen als ik de verzenkosten vergoed kreeg of bij een lager aanschafbedrag. Maar deze wijn was alleen bij Il Divino beschikbaar en ik heb begrip voor de kosten van levering bij een fragiel product.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt! Fijn te horen. Vwb de verzendkosten hanteren we eerlijk gezegd een lager bedrag dan de daadwerkelijke kosten en vanaf 12 flessen wordt alles gratis verzonden. Maar ik begrijp de suggestie... Bedankt! Fijn te horen. Vwb de verzendkosten hanteren we eerlijk gezegd een lager bedrag dan de daadwerkelijke kosten en vanaf 12 flessen wordt alles gratis verzonden. Maar ik begrijp de suggestie goed en we zullen er nog eens goed naar kijken en waar mogelijk zeker verbeteren. Graag tot ziens.

Aart

Dit jaar onze relatiegeschenken door Il DiVino laten verzorgen.

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank! Blij te horen dat de wijnen & verpakking in de smaak zijn gevallen. Groet Ewout

JP Wassink

Zeer goed, enorm blij dat ik de Brindisi riserva ontdekt heb

Verbeterpunten & tips

Ik raad aan om wat goede argentijnse wijnen in het assortiment op te nemen, en meer franse Rhône wijnen

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank! En goede tip vwb Rhone en Argentijns, ga ik in 2017 mee aan de slag om deze ook in de webshop aan te bieden. Fijne jaarwisseling en groet Ewout