Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Ingeborg

Klantvriendelijk!

Verbeterpunten & tips

Ik kan zo gauw niets bedenken.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt, fijn te horen en heel graag gedaan. Dat ze maar mogen smaken, groet Ewout

Prettig en eenvoudig

Wijntje 23

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt voor de feedback en jammer dat de snelheid van levering niet aan uw wensen voldeed. Excuses voor het ongemak. Er is de mogelijkheid van express levering en levering op zaterdag, ik ga... Bedankt voor de feedback en jammer dat de snelheid van levering niet aan uw wensen voldeed. Excuses voor het ongemak. Er is de mogelijkheid van express levering en levering op zaterdag, ik ga uitzoeken hoe we dit kunnen verbeteren en/of beter communiceren. Dat ze maar mogen smaken en graag tot een volgende keer. Groet Ewout

Fijne winkel, een eigenaar met echt verstand van wat hij verkoopt. En over het algemeen TOP wijnen!

Altijd een warme ontvangst door Ewout. Topwijnen!

riejanssens smeets

Goeie support door je ouders !!!!

Bedankt! Ja die zijn nogal enthousiast inderdaad, haha. Groet van Ewout

Willem de Koning

Veel vriendelijkheid en smakelijke kennis en kunde onder de kurk!

Prima ervaring, prettige en snelle service, heerlijke wijnen.

Mooie collectie wijnen. Snel geleverd. Heel fijn!

Verbeterpunten & tips

Ik heb 36 flessen wijn besteld. En 36 mails ontvangen om feedback te geven. 1 mail was ook voldoende. Daarom heb ik de aftersales ook niet als positief benoemd. Dit kan echt beter.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt voor de feedback. Mijn excuses voor het ongemak! Normaal is 1 uitnodiging en 1 reminder, die worden automatisch verzonden. Ik heb het direct nagevraagd en het lijkt erop dat door een 'loop'... Bedankt voor de feedback. Mijn excuses voor het ongemak! Normaal is 1 uitnodiging en 1 reminder, die worden automatisch verzonden. Ik heb het direct nagevraagd en het lijkt erop dat door een 'loop' bij de mailprovider van The Feedback Company er per abuis in een korte periode een reeks mails is verzonden, ik kan me voorstellen dat dat vervelend is. Het probleem is inmiddels verholpen. En fijn te horen dat de wijnen goed in de smaak vallen. Groet Ewout

Ik heb voor het eerst besteld bij il diVino Wijnen en mijn ervaring is positief

het is goed gegaan en na 1 keer kan ik daar ook nog niet echt over oordelen