Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

E. Brussee

Prima website, duidelijk uitgelegd, snel besteld en snelle levering, kortom helemaal prima!

Super kwaliteit voor goede prijs

Snel geleverd, keurig ingepakt, en snelle reactie via de mail

Restaurant Chef aan de Werf

Wijnen van Il Divino zijn een aanwinst voor mijn restaurant!

Gaaf! Veel dank en op de prettige samenwerking, cheers Ewout

Rob

Prima ervaring met mijn bestelling

Reactie Il diVino Wijnen:

Beste Rob, bedankt daarvoor! Leuk dat het goed bevallen is, de nieuwe bestelling is inmiddels naar je onderweg. Groet Ewout

Petra R.

Bezoekje aan de winkel, wijnabo, kijkje op de site.

Verbeterpunten & tips

Ik heb geen mail ontvangen dat de limonchili in de aanbieding was (of kan het me niet herinneren. Die had ik graag wel ontvangen. Op de site staat deze aanbieding ook wat verborgen en niet duidelijk... Ik heb geen mail ontvangen dat de limonchili in de aanbieding was (of kan het me niet herinneren. Die had ik graag wel ontvangen. Op de site staat deze aanbieding ook wat verborgen en niet duidelijk meteen zichtbaar op de hoofdpagina. Zonde want zou meer omzet kunnen genereren.
Het lettertype dat op de site wordt gebruikt zou iets moderner kunnen.

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank Petra! Goed punt van de Limonchili, waren nog een aantal flessen van dus vandaar voor winkelaanbieding gekozen in dit geval. Groet Ewout

Zeer klantvriendelijk en uitstekende service

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt daarvoor en fijn te horen dat het allemaal nog goed is gekomen! Groet Ewout

Hans Kupers

Goede en professionele begeleiding bij het uitzoeken van de uitstekende wijnen

Verbeterpunten & tips

Zo doorgaan top

Bedankt Hans! Leuk te horen, graag tot ziens. Groet van Ewout

Tono

Ik heb voor het eerst een pakket uit het wijnabonnement ontvangen en ik ben er zeer tevreden over. Zowel over de inhoud van de flessen als de bestelling en levering. Dat de wijnen met liefde en... Ik heb voor het eerst een pakket uit het wijnabonnement ontvangen en ik ben er zeer tevreden over. Zowel over de inhoud van de flessen als de bestelling en levering. Dat de wijnen met liefde en kennis worden geselecteerd, proef je! Ook is het leuk om een bijpassend recept te ontvangen. Het wijnabonnement vind ik echt een toegevoegde waarde hebben voor mijn wijnervaring. En het mooie is dat je de wijnen met korting kunt nabestellen.
Ook had ik met de eigenaar afgesproken dat het pakket op een bepaalde dag van de week zou worden bezorgd. Hieraan is gehoor gegeven. Fijn dus en een goede indicatie voor de klantvriendelijkheid.

Reactie Il diVino Wijnen:

Beste Tono, hartelijk dank voor deze mooie review! Daar doen we ons best voor en dan is het prettig te lezen dat het allemaal naar wens is. Graag tot ziens en groet Ewout