Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Positief

Edwin

Snel geholpen nav onze vraag, wijnen heerlijk!

Tot de volgende keer!

Ha Edwin, leuk te horen, bedankt! Graag tot ziens, groet van Ewout

Geweldige service

Goede wijnen, brede keus aan wijnstreken en deskundig advies.

A van Putten

Blij de wijnen van onze bruiloft op jullie site gevonden te hebben, en op voorraad...

Jeanette Renesse

Prima, prettig contact.

Verbeterpunten & tips

Nog meer biologische wijnen ;-)

Louise Jansen

Heerlijke wijnen en lekker snel geleverd, dank!

Op korte termijn een bestelling nodig: ondanks dat ze formeel gesloten waren, werd het toch snel, adequaat en tot tevredenheid geregeld.

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank! Blij te horen dat het allemaal naar wens is verlopen. Veel groeten Ewout

Mijn ervaringen met Il diVino is zeker positief te noemen, snelle reacties, denkt mee met de behoefte van de klant en levering top geregeld.

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling, heel graag gedaan. Groet Ewout

Rob ter Hedde

Zeer prettige winkel met Ewout als bijzonder kundig middelpunt. Met name het feit dat ik hier wijnen kan krijgen uit andere dan de traditionele wijnlanden spreekt me erg aan. Ewout weet inmiddels... Zeer prettige winkel met Ewout als bijzonder kundig middelpunt. Met name het feit dat ik hier wijnen kan krijgen uit andere dan de traditionele wijnlanden spreekt me erg aan. Ewout weet inmiddels wat ik lekker vind en ik weet welke beschrijving Ewout nodig heeft om een goede wijn te vinden. Ik blijf ook in 2016 zeer regelmatig langs komen! Gr, Rob ter Hedde

Verbeterpunten & tips

Ik heb geen ervaring met het bestellen dus kan daar niets over melden. Voor wat betreft de winkel: als ik af en toe iemand anders dan Ewout tref in de winkel vind ik het verschil tussen de... Ik heb geen ervaring met het bestellen dus kan daar niets over melden. Voor wat betreft de winkel: als ik af en toe iemand anders dan Ewout tref in de winkel vind ik het verschil tussen de wijnkennis en de service wel wat groot. Ik ga ervan uit dat dit met een (snelle) opleiding en begeleiding zal verbeteren.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt voor de prettige beoordeling en ook voor de feedback, daar kan ik wat mee. Groet van Ewout