Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Mark

Topservice, heerlijke wijnen, al jaren bestellen we via Ewout

Nee!

Sjoerd

Professioneel en vriendelijk advies! Goede wijnen voor een goede prijs!

Niets

A. Schoenmaker

Klantvriendelijk en een mooi assortiment. Klasse

Verbeterpunten & tips

Levering liet op zich wachten, ben daarover netjes geïnformeerd. Heel fijn!

Marco

Il diVino wijnen beschikt over een bijzonder assortiment zeer smaakvolle wijnen en gaat daarbij niet voor middle of the road maar verrast met onbekende wijnregio's en landen. Maar ook uit de... Il diVino wijnen beschikt over een bijzonder assortiment zeer smaakvolle wijnen en gaat daarbij niet voor middle of the road maar verrast met onbekende wijnregio's en landen. Maar ook uit de traditionele wijnlanden heeft Il diVino verassende wijnen. Levering ging zeer soepel en flexibel.

Lisa Wolf

Goed! Snelle levering, attent, bij de buren bezorgd voordat we konden ophalen. Leuk dat de verpakking een handig tasje is.

Positieve ervaring. De leverancier was snel en correct.

H.Hermens /pax b.v.

Zie mijn oordeel

Verbeterpunten & tips

de wijnen waren van zeer matige kwaliteit,in tegenstelling tot de omschrijving hiervan, Echter gezien de zeer voordelige
aanbieding wel te begrijpen

Reactie Il diVino Wijnen:

Beste Henk Hermens, bedankt voor de feedback, goed om te weten dan kan ik er wat aan doen! Bij een eventuele volgende bestelling of als u in de buurt kunt u een extra / gratis fles lekkere wijn... Beste Henk Hermens, bedankt voor de feedback, goed om te weten dan kan ik er wat aan doen! Bij een eventuele volgende bestelling of als u in de buurt kunt u een extra / gratis fles lekkere wijn tegemoet zien. Veel groeten Ewout

Marco renema

Nog geen ervaring pas een keer besteld.

Verbeterpunten & tips

Via vivino app op de site gekomen prima site