Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Ervaring is goed. Alleen was het een andere wijn dan ik had besteld (Oltremare besteld, Terre Siciliana ontvangen). Na mailwisseling werd gezegd dat het dezelfde wijn is, maar een ander etiket. Ik... Ervaring is goed. Alleen was het een andere wijn dan ik had besteld (Oltremare besteld, Terre Siciliana ontvangen). Na mailwisseling werd gezegd dat het dezelfde wijn is, maar een ander etiket. Ik zou dan zelf de nieuwe wijn op de site hebben geplaatst

Verbeterpunten & tips

zie boven over vermelding op website

dotty rens

Persoonlijk, goed advies en gezellig.

Maarten van den Bovenkamp

Bij Il Divino kan je de meest bijzondere en heerlijke wijnen kopen. Wijnen uit niet alledaagse wijnlanden maar ook uit de wat meer traditionele landen. De service is deskundig, vriendelijk en... Bij Il Divino kan je de meest bijzondere en heerlijke wijnen kopen. Wijnen uit niet alledaagse wijnlanden maar ook uit de wat meer traditionele landen. De service is deskundig, vriendelijk en accuraat.

Gewoon zo doorgaan.

Door het onderscheidend vermogen van de wijnen en de persoonlijke advisering kun je goed terecht bij deze onderneming. De klant is hier echt koning. Prijs kwaliteitsverhouding is goed. Voor de echte... Door het onderscheidend vermogen van de wijnen en de persoonlijke advisering kun je goed terecht bij deze onderneming. De klant is hier echt koning. Prijs kwaliteitsverhouding is goed. Voor de echte liefhebber is hier voldoende keuze.

Altijd heel tevreden! Steeds en met grote regelmaat nieuwe verrassende wijnen. Steeds wijnen met een mooie kwaliteit! Het enthousiasme van de eigenaar is duidelijk aanwezig en dat merk je in alles,... Altijd heel tevreden! Steeds en met grote regelmaat nieuwe verrassende wijnen. Steeds wijnen met een mooie kwaliteit! Het enthousiasme van de eigenaar is duidelijk aanwezig en dat merk je in alles, de juiste wijnen & service!

Verbeterpunten & tips

Zorgen dat het enthousiasme en kwaliteit op een zelfde hoog niveau blijft!

Lucia

Veel 'natuurlijke' wijnen, of het daardoor komt weet ik niet, maar het scheelt mij echt een heleboel hoofdpijn!

prima zo

Marielle

Het gevoel dat je met de juiste fles de deur uit loopt

filiaal in Bussum openen
filiaal in Bussum openen
drempel om te bestellen en laten bezorgen zou evt verlaagd kunnen worden door tussen de wijnabonnementen door, te communiceren waar en wanneer er bezorgd wordt, zodat je je bestelling op kan geven

e.m.g.

Altijd een hele persoonlijke touch en advies bij aankoop
.Klantvriendelijke winkel!

Zeer vriendelijk en uiterst competent. Advies op maat en vriendelijke prijzen, continiu vernieuwend en veranderen van assortiment (met de seizoenenee)

Verbeterpunten & tips

Blijf jezelf en het gezicht van de zaak

Frits

Mooie producten en prettige service.

nee hoor, zo doorgaan!