imints

Corina

Prachtige poster binnen gekregen, erg uniek in dr werk!!

Elsbeth de Vos

Snelle levering, netjes ingepakt.
Mooie kwaliteit!

Oomen

Super mooie kwaliteit en snel geleverd. Ook als de foto's niet goed worden aangeleverd ontvang je een berichtje, zodat je het kunt aanpassen.

Mirthe

Ik heb al een aantal keer een bestelling geplaatst bij Imints. Dat is me al die keren heel goed bevallen. De communicatie is fijn, ze denkt echt met je mee en niks is teveel voor haar. De levering... Ik heb al een aantal keer een bestelling geplaatst bij Imints. Dat is me al die keren heel goed bevallen. De communicatie is fijn, ze denkt echt met je mee en niks is teveel voor haar. De levering is snel en altijd een feestje om het uit te pakken. Ik heb al veel mensen (inclusief mezelf) blij gemaakt met mooie posters!♡

Catharine Waterman

Prachtige posters, mooie lijsten, goede prijs en alles keurig ingepakt als een cadeautje. Aanrader!

Vd Hart

Denkt mee op tot het perfecte eind resultaat te komen.

Joke

Een lieve creatieve vrouw achter de schermen, die meedenkt en zeker ook goed adviseert! Kwaliteit van de producten, super! Snelle levering.

Ankie Steketee

Super mooie producten en een top service!

Jacoline

Snelle reactie, luistert goed naar de wensen en denkt mee! Mooie kwaliteit en zorgt ervoor dat de bestelde producten netjes en goed ingepakt aankomen.

Jolanda

Carola denkt heel goed mee! Ze luistert naar je vraag en maakt er iets prachtigs van!