Informer

SWGroep

Ik maak al een aantal jaren gebruik van InformerOnline. Het is een gebruiksvriendelijk en compleet pakket. Goede support bij vragen en problemen.

Reactie Informer:

Fijn te horen dat je zo tevreden bent. Heel erg bedankt voor de 10!

Laura Keun

Zeer ontevreden, zodra ik verhuisd ben ga ik er voor zitten om naar een ander boekhoud programma te gaan. Ik zou zeggen niet aan beginnen! Ze zijn in 2 maanden tijd ineens dik 8 euro duurder... Zeer ontevreden, zodra ik verhuisd ben ga ik er voor zitten om naar een ander boekhoud programma te gaan. Ik zou zeggen niet aan beginnen! Ze zijn in 2 maanden tijd ineens dik 8 euro duurder geworden, zonder vooraf dit kenbaar te maken. Klantenservice is shit en voor mij geen handig programma. Ben al lang klant, maar de service gaat echt achteruit!

Hoi Laura,
Hoi Laura,
Je bent in 2 maanden tijd 8 euro omhoog gegaan in prijs omdat je een ander abonnement hebt afgenomen. Rutger heeft dit inmiddels met jou besproken. Zou je zo vriendelijk willen zijn nog even te reageren op het berichtje van Rutger om het samen goed af te sluiten?
Alvast bedankt!

Structuur Administraties B.V.

Goede service voor een eerlijke prijs

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie 5*!

Mak-groep

Snelle respons op de hulpvraag!

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie 5*!

Das Büro - Duits voor bedrijven

Snelle competente service

Geweldige 5*. Bedankt!

Leypex

Zeer goed en makkelijk te gebruiken programma. Jammer dat het uploaden van Creditcard statements nog niet met een aantal grote banken gekoppeld kan worden (zoals Rabo).

Reactie Informer:

Bedankt voor de 4* review!

Sam Fiscaal Advies

Fijn om mee te werken!

Bedankt voor de 5*!

Complete Creations

Hele fijne software, doet wat het moet doen. en vooral de bankrobot is fijn. En je hoeft geen excel meer te gebruiken.

Reactie Informer:

Bedankt voor de fijne woorden en de 5*!

Administratiekantoor Finaz

Ik ben al erg lang een trouwe gebruiker van Informer software. Drie jaar geleden overgestapt naar de online software van Informer. Hierdoor zijn mijn werkzaamheden zeer vergemakkelijkt,... Ik ben al erg lang een trouwe gebruiker van Informer software. Drie jaar geleden overgestapt naar de online software van Informer. Hierdoor zijn mijn werkzaamheden zeer vergemakkelijkt, tijdsbesparend en leuker geworden. ook mijn klanten hebben veel meer en direct inzicht in hun resultaat en omzet. Het team van de helpdesk is deskundig en vriendelijk. Mark, Rutger en Ryan helpen vlot en professioneel bij eventuele problemen of vragen. Informer online is een aanrader en bovendien concurrerend in prijs ten opzichte van andere boekhoudsoftware die met veel reclame(kosten) de aandacht moeten trekken.

Reactie Informer:

Dit zijn de mooiere reviews. Heel erg bedankt voor de mooie woorden en de 9!

Admin aan de Amstel

Prima pakket! Snelle helpdesk.

Bedankt voor de 10!