Informer

Markaholics

Enorm fijne en snelle service! Fijn programma waarmee je snel uit de voeten kan!

Reactie Informer:

Erg fijn te horen dat je zo tevreden bent en bedankt voor het cijfer 9!

tice-it B.V.

Bedankt voor de 5*!

Pony's aan zee

Het fijne van Informer vind ik, dat het een programma is dat, als iemand niets van boekhouding weet er toch mee kan werken. En het andere grote pluspunt is het zeer deskundige team van de helpdesk.... Het fijne van Informer vind ik, dat het een programma is dat, als iemand niets van boekhouding weet er toch mee kan werken. En het andere grote pluspunt is het zeer deskundige team van de helpdesk. Op elke vraag krijg je snel antwoord. En weten ze het niet direct? Dan wordt er intern navraag gedaan om je tóch van een goed antwoord te kunnen voorzien. Ik, als leek, heb nog wel eens contact met de heren en Ryan kan me eigenlijk áltijd direct van een duidelijk antwoord voorzien, waardoor ik weer verder kan!

Reactie Informer:

Hele mooie woorden, Jet! We zullen de complimenten doorgeven aan Ryan en de rest van het team.

Boosten Administraties

Fijn programma, snelle helpdesk

Reactie Informer:

Mooie review. Heel erg bedankt voor de 5*!

Erik Schrama

Adequaat, snel en doelgericht geholpen met ons probleem.

Reactie Informer:

Bedankt voor de fijne review, Erik!

McEnt management

Ik werk graag met informer online. Overzichtelijk boekhoudpakket en eenvoudig te gebruiken.

Reactie Informer:

Fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor het eindcijfer 9!

Pieternella, Pieternella Tuinontwerp

7 jaar gebruik ik nu Informer en ik zou willen dat ik het eerder had ontdekt.

7 jaar gebruik ik nu Informer en ik zou willen dat ik het eerder had ontdekt.

Als beginnende, kleine ZZPer begreep ik 12 jaar geleden uit verschillende bronnen dat het verstandig is om je boekhouding zelf te doen.
Zo houd je overzicht over je geld, groei en kansen. Weet je waar je mee bezig bent.
Ipv 1 of 4 x per jaar horen van je dure boekhouder hoeveel geld je aan de belasting moet betalen of hoeveel je terug krijgt. Zo kreeg ik te horen tijdens een KvK-event.

De eerste paar jaar had ik een aantal boekhoudprogramma's uitgeprobeerd en dat was een drama. Als ik bijvoorbeeld een boeking verkeerd had geboekt was ik soms 3 uur bezig om op te sporen waar de fout zat. Of het bedrag van de 21% bedragen (inkomsten) in het grootboek klopte niet met het bedrag van de 21% inkomsten op de balans. Visa versa.

Met informer hoef ik me hier allemaal geen zorgen meer over te maken.
Ik hoef bijna niets meer te doen. Heerlijk. Het gaat bijna allemaal van zelf en alles is heel overzichtelijk.
Mijn bonnetjes en vaste uitgaven komen automatisch of via de foto's die ik maak direct binnen in mijn boekhouding.
Ik zie in een oog opslag wat mijn omzet is en hoe mijn omzet vorig jaar was. Kan ik een betalingsherinnering sturen (gelukkig nog nooit nodig gehad) En gaat kwartaal aangifte (bijna) vanzelf.
Een offerte zet ik met een muisklik om naar factuur. En zo kan ik nog wel even doorgaan met wat ik allemaal zo fijn vind aan Informer.

Boekhouden op deze manier is een fluitje van een cent en kom ik er niet uit?... dan stel ik mijn vraag via de chat en wordt ik snel en prettig geholpen. Of ik bel mijn boekhouder Jolanda of ze ff (online) mee wilt kijken en aanpassen.

Mijn vriend vroeg laatst of ik voor Informer werk omdat ik hem elke weer blij vertel dat boekhouden ook makkelijk, leuk en anders kan (hij gaat volgend jaar trouwens ook over naar Informer na veel worstelingen en gedoe)

Reactie Informer:

Van een review als dit worden wij emotioneel! Deze gaan we inlijsten want wauw; wat een prachtige woorden. Héél erg bedankt voor deze 5*!

EPKes Vastgoed en Financieel Management

Informer heeft alle functionaliteit die ik nodig heb en neemt veel werk uit handen met bots, zoals bijvoorbeeld die bankmutaties automatisch aan facturen koppelt. Door de inrichtingsmogelijkheden... Informer heeft alle functionaliteit die ik nodig heb en neemt veel werk uit handen met bots, zoals bijvoorbeeld die bankmutaties automatisch aan facturen koppelt. Door de inrichtingsmogelijkheden kan je de BTW direct uit het pakket versturen, RGS-verantwoording maken etc. En als je ergens niet uitkomt, kan je hulp vragen via de chat en kan je zo weer verder.

Reactie Informer:

Geweldige review. Heel erg bedankt en wij zijn blij te horen dat je zo tevreden bent!

Movimento en Selfenizer

Zeer tevreden

Bedankt voor de 5*!

Steunpunt Zorg & Onderwijs Fryslân

Uitgebreid financieel administratie systeem met veel mogelijkheden. Goed op maat in te zetten. Hele fijne klantenservice via de chat. Altijd snel een passende reactie.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden en de 5*!