Informer

Ed Gillisse

Zeer gebruiksvriendelijke site. En mocht je toch ergens niet uitkomen en het niet kan vinden in de helppagina's dan is de chat ideaal, vriendelijke mensen en zeer behulpzaam.

Adm.kntr.M.Verschueren

Gebruiksvriendelijk boekhoudpakket. Goede en snelle ondersteuning bij problemen.

Safe Producten Nederland BV

Ook zonder boekhoudkundige kennis makkelijk uit te voeren programma. Bespaart veel tijd en accountantskosten. Overzichtelijke rapporten en veel informatie mogelijkeheden.

Het Wilgenpad, begeleiding en therapie

Informer helpt mij om bezig te zijn met wat ik wil, mijn praktijkvoering. De administratieve taken worden met hulp van Informer zo eenvoudig mogelijk gemaakt.

Reactie Informer:

Wat een fantastische review. Bedankt voor deze mooie woorden!

Van Eijk Computertechniek

Uitstekend boekhoudpakket voor ondernemers

Reactie Informer:

Zeer degelijke 5*. Heel erg bedankt!

Olav

Zeer eenvoudig in gebruik. Zeer overzichtelijk. Goede support bij vragen en problemen.

Reactie Informer:

Van deze woorden worden wij erg blij. Bedankt!

De Jong Administratie-Service

Fijne en goed georganiseerde organisatie. Snelle en behulpzame helpdesk. Erg fijn! Software is zeer gebruikersvriendelijk voor een prima prijs.

Reactie Informer:

Mooie woorden. Blij te horen dat je zo tevreden bent!

Michiel Wiskie - Cijfers & Advies

Top organisatie

Reactie Informer:

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

A.A.S. Bedrijfsadministraties

Het kan altijd beter maar zeker voor de ondernemer die zelf zijn boekhouding (gedeeltelijk) wilt doen is dit het beste programma.

Reactie Informer:

Heel erg bedankt voor deze review!

Boissevain Fotografie

Mijn vraag over de koppeling met PayPal werd vlug beantwoord waardoor ik snel verder kon met de facturatie.

Reactie Informer:

Wij zijn blij te horen dat je te spreken bent over de hulp!!