Informer

Boissevain Fotografie

Bij de start is het even uitvogelen hoe alles werkt maar als je eenmaal aan de slag bent met het programma wordt boekhouden een fluitje van een cent!

Reactie Informer:

Fantastische 5* review. Heel erg bedankt!!

De Baan Verkeersadvies

Prima pakket om als ZZP-er je boekhouding zelf te kunnen doen.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie 5 sterren review!

Smeulders Financials

Ryan van Informer heeft me heel goed geholpen bij het oplossen van een probleem bij een klant van mij.
De reactie snelheid is perfect en ze nemen de vragen serieus.

Reactie Informer:

Wat een complimenten. Ze zullen worden doorgegeven aan Ryan!

Ondernemersvereniging Albert Cuyp Amsterdam

Informer is erg gebruiksvriendelijk en als je er niet uitkomt dan is er een helpdesk met deskundige medewerkers die je snel helpen.

Reactie Informer:

Geweldige woorden en een heel mooi cijfer. Bedankt!

Franklin Jones Handelsonderneming

Zeer goed programma met vele mogelijkheden en een goede ondersteuning met betrekking tot vragen over het gebruik van het programma. Inmiddels maak ik hier al jaren gebruik van en hoop het nog jaren... Zeer goed programma met vele mogelijkheden en een goede ondersteuning met betrekking tot vragen over het gebruik van het programma. Inmiddels maak ik hier al jaren gebruik van en hoop het nog jaren te kunnen gebruiken.

Reactie Informer:

Wat een fantastische woorden. Dit soort cijfers maakt ons erg gelukkig!

Service by Laila

Super! Mijn administratie heeft er nooit zo goed uitgezien. En ze zijn snel en behulpzaam als je even vastloopt en hulp nodig hebt!

Reactie Informer:

Mooi te horen. Worden wij als team heel blij van!

Karin Kouwenhoven Administratiekantoor

Zeer tevreden over Informer, alles is duidelijk en overzichtelijk, daarnaast is de snelle reactie van het helpcenter als je er even niet uit komt, ook ontzettend fijn!

Reactie Informer:

Blij te horen dat je zo tevreden bent! Heel erg bedankt voor de 9.

InnoFocuz B.V.

Fijn ‘ERP’ pakket voor de ZZP-er / kleine MkB-er die zelf de administratie wil voeren om 24-7 ‘bij te zijn’ en ‘inzicht te hebben’ in de belangrijkste KPI’s. De BTW-aangifte met twee of drie clicks... Fijn ‘ERP’ pakket voor de ZZP-er / kleine MkB-er die zelf de administratie wil voeren om 24-7 ‘bij te zijn’ en ‘inzicht te hebben’ in de belangrijkste KPI’s. De BTW-aangifte met twee of drie clicks en instant iDeal betaling is een heerlijke ontzorging. :-)

Reactie Informer:

bedankt voor de geweldige woorden en de 5*!

A.A.S. Bedrijfsadministraties

Het kan altijd beter maar ik ken geen beter programma voor de zelfstandige die (met of zonder boekhoder) controle wilt houden over zijn/haar bedrijf.

Reactie Informer:

Een meer dan degelijke 7. Heel erg bedankt!

Cornelissen.Marketing

Geweldig accuraat en snel geholpen op zo'n handeling die maar één keer in het jaar voorkomt en je dus niet paraat hebt. Ik kon meteen verder!

Reactie Informer:

Wat een fantastische woorden. Hier worden wij heel vrolijk van!