Informer

Europe Reclame

De service is zeer slecht geworden. Communicatie is bar en bar slecht om te janken.

Hoi Henk,
Hoi Henk,
Bedankt voor je review. Zou jij contact kunnen opnemen via info@informer.eu om te laten weten waar de communicatie volgens jou aan schort? Het laatste contact met de helpdesk dateert namelijk al weer van bijna 2 maanden geleden.
Wij horen het graag van je!

AEF

Zeer gebruikvriendelijk

Reactie Informer:

Een geweldige 9! Heel erg bedankt.

JudithBijdehand

Doen waarvoor het bedoeld is

Reactie Informer:

Voor minder dan een 9 doen wij het niet. Heel erg bedankt Judith!

MvdB-Works

Goed!

Reactie Informer:

Mooie 5 uit 5 sterren. Bedankt voor het vertrouwen!

Jin Financials

Een betrouwbaar een makkelijk programma. Voor de boekhouder als ook voor de klant

Reactie Informer:

Een mooie 10! Heel erg bedankt dat jij ons het vertrouwen geeft.

Fit-ing

Het programma is relatief eenvoudig maar ik vind het een enorm gemis dat er geen helpdesk is. Als ZZP-er heb je meestal niet veel verstand van boekhoudkundige zaken. Dan kan het in sommige gevallen... Het programma is relatief eenvoudig maar ik vind het een enorm gemis dat er geen helpdesk is. Als ZZP-er heb je meestal niet veel verstand van boekhoudkundige zaken. Dan kan het in sommige gevallen prettig zijn iemand te spreken ipv via een chat te communiceren.

Reactie Informer:

Bedankt voor de feedback. Je geeft aan dat je het een gemis vindt dat er geen helpdesk is. Er is echter wel degelijk een helpdesk die je elke werkdag tussen 08.00 u en 17.30 u helpt met al jouw... Bedankt voor de feedback. Je geeft aan dat je het een gemis vindt dat er geen helpdesk is. Er is echter wel degelijk een helpdesk die je elke werkdag tussen 08.00 u en 17.30 u helpt met al jouw vragen.
Echter, mocht je daar op doelen, is deze helpdesk alleen per chat en mail bereikbaar. Mocht het erg ingewikkeld zijn of worden, dan kan de helpdesk altijd besluiten om jou telefonisch te benaderen. Dus er is zeker wel telefonisch support beschikbaar, maar alleen als de helpdesk dat zelf initieert.

Supportster

Functioneel, behalve het aantal bankboekingen dat niet meer van deze tijd is. Ik maak potjes, zet mijn geld weg en werk met een overlooprekening. Als het bij 30 bankboekingen blijft kan dat voor mij... Functioneel, behalve het aantal bankboekingen dat niet meer van deze tijd is. Ik maak potjes, zet mijn geld weg en werk met een overlooprekening. Als het bij 30 bankboekingen blijft kan dat voor mij een reden zijn om naar een ander pakket over te stappen.

Reactie Informer:

Bedankt voor de positieve review! Informer heeft verschillende abonnementen beschikbaar. Bij één van deze abonnementen zit er een max van 30 bankboekingen inbegrepen. De overige abonnementen kun je... Bedankt voor de positieve review! Informer heeft verschillende abonnementen beschikbaar. Bij één van deze abonnementen zit er een max van 30 bankboekingen inbegrepen. De overige abonnementen kun je onbeperkt bankboekingen verwerken. Mocht je niet met de 30 stuks uitkomen, dan raad ik aan om te upgraden. Mocht je niet weten hoe je dat doet, dan kun je even contact zoeken met de helpdesk!

CCIT

Werkt prima op wat kleine dingen na. handig om bij een onderzoek naar deze ook navraag te doen naar deze dingen?!

Hoi Mirjam,
Bedankt voor de beoordeling. Zou jij contact kunnen opnemen met de helpdesk en kunnen vragen naar Ryan zodat jij de kleine dingen kan bespreken met hem?
Alvast bedankt!

Peeters Webservice & Fotografie

Zeer compleet, met goede ondersteuning

Reactie Informer:

Fijn te horen dat je tevreden bent met Informer en de geboden ondersteuning. Bedankt voor de 5*!

McEnt management

Fijn en overzichtelijk boekhoudprogramma.

Fijn en overzichtelijk boekhoudprogramma.

Ik werk al jaren met informer. De software was een van de weinige professionele pakketten dat goed werkte op een mac computer. Later overgestapt naar de online versie.

Het is een overzichtelijk pakket met goede ondersteuning. Het feit dat mijn accountant steeds kan meekijken is niet alleen handig maar scheelt tijd en kosten.

Bankkoppelingen en directe aangifte bij de belastingdienst zijn handige extra's. Ook de abonnementskosten zijn goed betaalbaar en je bent verzekerid dat je altijd met de nieuwste versies werkt.

Reactie Informer:

Wat een mooie review. Fijn te horen dat je de overstap hebt gemaakt naar het online pakket en je daar ook tevreden over bent! Hartelijk dank.