Informer

Catering de Krokante Krab

Informeer heeft een prachtig uitgebreid programma en een prima service ben hier erg enthousiast over

Reactie Informer:

Wij worden enthousiast van een review als dit. Heel erg bedankt voor de mooie woorden en de 5*!

Bouwer & Officier

Goede prijs kwaliteitsverhouding. ter verbetering:

Goede prijs kwaliteitsverhouding. ter verbetering:

zoekfunctie is erg beperkt. Vergelijk bijv. Snelstart waar de zoekfunctie (bedragen, omschrijving etc) veel uitgebreider is om posten gericht op te zoeken.

Afsluiting van boekjaren zou ik zeker aanbevelen. Moet niet mogelijk zijn om te corrigeren in oude jaren zonder waarschuwing. Harde beginbalansen inbrengen zou een pre zijn.

Reactie Informer:

Bedankt voor de positieve review! Mooie feedback waar wij iets mee kunnen. Mocht je nog meer ideeën hebben, dan kun je dat gewoon doorgeven aan de helpdesk zodat zij het zullen noteren!

Administratiekantoor Verschueren

Gebruiksvriendelijk

Reactie Informer:

Bedankt voor de positieve review, Manuela!

HippoSupport

Slechtste servicedesk die ik ooit heb meegemaakt

Richard,
Vervelend te horen dat je niet tevreden bent over de geboden support. Jouw case hebben wij intern inmiddels besproken en nemen deze dan ook mee om de support te verbeteren.
Hopelijk...
Richard,
Hopelijk kunnen wij jouw vertrouwen de volgende keer weer terugwinnen!

Haverkamp Bedrijfsadvisering

Gebruiksvriendelijk en goede service

Reactie Informer:

Mooie woorden zeg. Heel erg bedankt!

Bharte Reizen

Fijn programma en ideaal om je boekhouding digitaal te regelen.

Reactie Informer:

Fijne beoordeling. Hartelijk dank daarvoor!

Historing

Ik kwam uit de financieel administratieve sector en toen ik in een totaal andere branche ZZP'er werd, ben ik een tijdje op zoek geweest naar geschikte boekhoudsoftware, die voldoet aan waaraan een... Ik kwam uit de financieel administratieve sector en toen ik in een totaal andere branche ZZP'er werd, ben ik een tijdje op zoek geweest naar geschikte boekhoudsoftware, die voldoet aan waaraan een administratie moet voldoen. Via ZZP Nederland kwam ik in aanraking met Informer en sindsdien doe ik mijn administratie vol vertrouwen in dit programma. Eerst nog in de stand-alone versie, maar inmiddels alweer een paar jaar online. Een prachtige manier ook om je administratie nagenoeg geheel te digitaliseren. Scheelt enorm veel papier en bijbehorende printkosten. Als voormalig financieel expert beveel ik Informer dus zeker aan, hoe klein of hoe groot je bedrijf ook is.

Reactie Informer:

Wat een héérlijke review. Hierdoor kan ons weekend nu al niet meer stuk!

FinTax Services

Wij hebben veel ervaring met veel verschillende boekhoudsoftware. We moeten Informer nog goed ontdekken, maar op het eerste gezicht lijkt het compleet en overzichtelijk te zijn. De belangrijkste... Wij hebben veel ervaring met veel verschillende boekhoudsoftware. We moeten Informer nog goed ontdekken, maar op het eerste gezicht lijkt het compleet en overzichtelijk te zijn. De belangrijkste modules, zoals afschrijvingen en transitoria, zitten erin. We zijn benieuwd!

Reactie Informer:

Wat een prachtige woorden. Hier worden wij blij van! Bedankt Sophie.

Marij Clerx

Super snelle en goede service voor versturen suppletie. Voor simpele administratie kun je Informer gebruiken.

Reactie Informer:

Bedankt voor deze zeer mooie review, Marij!

Arbor Steigeradvies en Engineering BV

Super fijn geholpen vandaag door Rutger. Ik had een vraag over het bewerken van een factuur, ik kreeg maar niet de juiste benaming aangepast. Even chat gestuurd en binnen 5 minuten wist ik wat ik... Super fijn geholpen vandaag door Rutger. Ik had een vraag over het bewerken van een factuur, ik kreeg maar niet de juiste benaming aangepast. Even chat gestuurd en binnen 5 minuten wist ik wat ik kon doen om onze klant de perfecte factuur te sturen die ze wensten. Ik kreeg nog een duimpje voor de snel actie.

Reactie Informer:

Wat een mooie woorden voor Rutger. De complimenten zijn inmiddels doorgegeven. Bedankt voor deze prachtige 5 sterren!