Informer

Tekin Adminitratiekantoor

Ben zeer tevreden, Altijd antwoord op mijn vraag.

Reactie Informer:

Fantastische review. Bedankt voor de positieve woorden!

Bianca Griffioen

Makkelijk, duidelijk en goede service

Reactie Informer:

Deze review is geweldig, Bianca. Hartelijk dank hiervoor!

Ce&Pe partners

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie 4 sterren!

ViCoaching Loopbaanadvies

Zo onbeholpen en vol frustratie mijn vragen zijn, zo deskundig en rustig zijn jullie antwoorden. Bijna zou ik, door jullie, een boekhoudadministratie leuk gaan vinden.

Reactie Informer:

Wat een fantastische woorden. Hier woorden wij heel blij van, Viola!

Lianne

Fijne service

Reactie Informer:

Bedankt voor deze positieve review Lianne!

InnoFocuz B.V.

Ideale ERP oplossing voor kleine ondernemers die geen logistieke oplossing nodig hebben.

Reactie Informer:

Mooie woorden. Hartelijk dank, ook voor de 5 sterren!

Sebe Boekhouders

Hele fijne boekhoudsoftware, die zowel gebruiksvriendelijk is voor de ondernemers, als voldoende functies heeft voor de boekhouder!

Reactie Informer:

Erg fijn dit te horen Jim. Bedankt voor de 5 sterren!

B & B 't Eikeltje

Ofschoon het programma mij is opgedrongen door mijn boekhouder helpt het mij wel om goed overzicht te houden van mijn financiën. Ja, niet alles is in een keer duidelijk en soms moet ik nadere uitleg... Ofschoon het programma mij is opgedrongen door mijn boekhouder helpt het mij wel om goed overzicht te houden van mijn financiën. Ja, niet alles is in een keer duidelijk en soms moet ik nadere uitleg vragen via de chat maar dan wordt het probleem altijd opgelost dus ik ben tevreden

Reactie Informer:

Wat fijn dit te horen. Mooie woorden en een mooie review!

Marcel Schün

Snel en deskundig. Helpt de problemen daadwerkelijk op te lossen. Prettig in de communicatie.

Reactie Informer:

Fantastisch te horen dat je zo tevreden bent, Marcel. Door reviews als deze doen wij ons werk graag!

Ruimte voor Helden

Geweldig boekhoudprogramma voor zelfstandigen en als je er even niet uitkomt krijg je snel en vriendelijk een adequaat antwoord.

Reactie Informer:

Blij te zien dat jij zo tevreden bent. Daar doen wij het voor!