Informer

Essiemedium-paragnost

Ik vind Informer een heel goed boekhoudpakket, eenvoudig in gebruik en zeer geschikt voor mij als ZZP-er. Informer is snel aan te leren en genereert duidelijke en goed bruikbare overzichten. Ik vind Informer een heel goed boekhoudpakket, eenvoudig in gebruik en zeer geschikt voor mij als ZZP-er. Informer is snel aan te leren en genereert duidelijke en goed bruikbare overzichten.
Als er vragen zijn, wordt ik op eenvoudig en helder geholpen door Ryan Voerman. Hij kan zich goed en snel inleven in het vraagstuk en komt snel met goede oplossingen.

Reactie Informer:

De complimenten zullen worden doorgegeven aan Ryan. Erg leuk jouw positieve review te zien!

MeterInsight

Mooi product met goede en vriendelijke support. Ik raad dit pakket aan iedereen aan.

Reactie Informer:

Prachtig dit. Vinden wij erg fijn te horen! Bedankt Erwin.

Invoorverandering

Ik kreeg mijn instellingen niet goed na het uitbreiden van mijn pakket maar met veel geduld en hulp van Ryan en Rutger is dat gelukt. Ik vind het programma erg intuïtief en overzichtelijk alleen als... Ik kreeg mijn instellingen niet goed na het uitbreiden van mijn pakket maar met veel geduld en hulp van Ryan en Rutger is dat gelukt. Ik vind het programma erg intuïtief en overzichtelijk alleen als je boekhoudkundig wat moet en daar geen verstand van hebt kan het dus even misgaan. Hierbij goed geholpen.

Reactie Informer:

Fantastisch om dit te horen. Wij zullen de complimenten doorgeven aan Ryan en Rutger! Zeer mooie 5 sterren.

moed

Snelle reactie en goede uitleg

Reactie Informer:

Bedankt voor deze zeer prettige review, Hilly!

Tjalling Wijnstra

Goede, snelle en heldere feedback gehad op een vraag.

Reactie Informer:

Mooie review. Bedankt, Tjalling!

LOT 27

Duidelijk, overzichtelijk, zeer gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie review, Lot!

AAF. Virtual Business Support

Intuïtief programma, fijne en snelle ondersteuning, makkelijk in gebruik, als leek kan ik het zelfs! Ik ben erg tevreden en beveel dit programma zeker aan!

Reactie Informer:

Wij zijn erg blij dat jij zo tevreden bent. Mooie 5 sterren!

Tuinonderhoud bedrijf kraak

Deze programma is een mooi en duidelijk ,overzichtelijk voor zzper
ben net een maand begonnen en deze bevalt ons prima in smaak .
ben er zeer tevvreden mee kan er echt uit komen .
en...
Deze programma is een mooi en duidelijk ,overzichtelijk voor zzper
ben net een maand begonnen en deze bevalt ons prima in smaak .
ben er zeer tevvreden mee kan er echt uit komen .
en het is een uitkomst beter die wij er voor hadden .
bedankt voor de mooie overzicht die jullie hebben
wij blijven deze gebruiken .
gr jenny Tuinonderhoud bedrijf kraak

Reactie Informer:

Bedankt voor deze mooie woorden en fantastische 5 sterren!

Cornelissen.Marketing

Dit is mijn zoveelste lofzang op Informer. Het wordt al bijna ongeloofwaardig 😁. Een kleine hick-up is weer supersnel opgelost. Top!

Reactie Informer:

Wat een heerlijke review Eric. Het hele team vindt het fantastisch te horen dat je zo enthousiast bent!

de sociale boekhouder

Ik ben boekhouder en was in de eerste jaren van informer nog enthousiast. Inmiddels vind ik de helpdesk zeer verslechterd. Ik krijg reakties die ik niet kan uitvoeren, moet ik vragen om een nieuwe... Ik ben boekhouder en was in de eerste jaren van informer nog enthousiast. Inmiddels vind ik de helpdesk zeer verslechterd. Ik krijg reakties die ik niet kan uitvoeren, moet ik vragen om een nieuwe reaktie, kost mij heel veel tijd. Ze weigeren telefonisch contact uit angst dat mensen over het weer beginnen of dat telefoneren informer veel tijd kost. Nu kost het mij veel tijd, ik dacht dat ik de klant was.
Al een tijdje beveel ik informer niemand meer aan juist vanwege de helpdesk.

Reactie Informer:

Bedankt voor je feedback. Aan jouw naam te zien ben je een boekhouder. Boekhouders kunnen, indien zij gebruik maken van een Accountancyportal, wel degelijk telefonisch contact opnemen. Er is dus... Bedankt voor je feedback. Aan jouw naam te zien ben je een boekhouder. Boekhouders kunnen, indien zij gebruik maken van een Accountancyportal, wel degelijk telefonisch contact opnemen. Er is dus zeker geen angst voor telefonisch contact, maar telefoneren kost de helpdesk inderdaad wel meer tijd. Desondanks hebben wij voor boekhouders en accountants telefonisch support beschikbaar gesteld.
In jouw geval heb jij geen Accountancyportal, waardoor de helpdesk je automatisch ook geen telefonisch support kan bieden. Hecht je erg veel waarde aan telefonisch contact, moet je dus even een Accountancyportal aanmaken.