Informer

Mike

Snelle reactie op vragen. Behulpzaam.

Reactie Informer:

Erg mooie review Michael. Bedankt!

FH-SMG

Wij werken met de module handel. Dit heeft wel een paar beperkingen. Wel kun je wereldwijd bij je boekhouding . Vragen aan de helpdesk worden veelal correct afgehandeld.

Reactie Informer:

Mooi dat je tevreden bent. Daar doen wij het voor!

Finfisca Administraties

Ik werk al jaren met Informer vanwege het gemak voor mijn klanten. Omdat Informer een en ander zo heeft ingericht dat het voor iedereen duidelijk is en niet alleen voor boekhouders/accountants.... Ik werk al jaren met Informer vanwege het gemak voor mijn klanten. Omdat Informer een en ander zo heeft ingericht dat het voor iedereen duidelijk is en niet alleen voor boekhouders/accountants. Duidelijke taal zoals uitgaven of inkomsten.

Reactie Informer:

Fantastisch, deze review. Erg bedankt voor de 5 sterren.

moed financiele dienstverlening

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie 5*!

Ruben | StressWise

Ik maak al aantal jaren gebruik van Informer en ik heb dit altijd als prettig ervaren. Het personeel van Informer helpt graag en snel mee via de chatfunctie en ze staan open voor ideeën over... Ik maak al aantal jaren gebruik van Informer en ik heb dit altijd als prettig ervaren. Het personeel van Informer helpt graag en snel mee via de chatfunctie en ze staan open voor ideeën over eventuele nieuwe functies.

Reactie Informer:

Mooie lovende woorden. Bedankt Ruben!

Privatat

Zeer ontevreden over de manier waarop Informer haar klanten helpt met een probleem

Hallo,
Mag ik vragen waarom je zeer ontevreden bent over de geboden support? Naar mijn weten zijn alle facturen gecrediteerd, exact zoals er gevraagd was.
Ik wil je dan ook graag verzoeken...
Hallo,
Ik wil je dan ook graag verzoeken nogmaals contact te leggen met de helpdesk om te melden waarom je zo ontevreden bent.

Van kuijk transport

Fijn boekhoudprogramma

Reactie Informer:

Hartstikke bedankt voor deze zeer positieve review!

Tims

Ik betaal geld voor oa telefonische ondersteuning en kan op geen manier normaal in contact komen. Bellen is niet bereikbaar of je wordt er uitgegooid na 5 min. De chats geven geen antwoord op de... Ik betaal geld voor oa telefonische ondersteuning en kan op geen manier normaal in contact komen. Bellen is niet bereikbaar of je wordt er uitgegooid na 5 min. De chats geven geen antwoord op de vragen en doen alsof het aan jou ligt. Ik ben inmiddels al weken hiermee bezig, dus het is niet dat ik geen geduld heb. Het is te asociaal voor woorden dit.

InnoFocuz B.V.

Reactie Informer:

Bedankt voor deze mooie 5* review!

Alertech B.V.

De eenvoud, overzichtelijkheid en betaalbaarheid waren voor mij de trigger om voor deze boekhoudprogramma te kiezen. Ik werk hier nu al een tijdje mee, en ben er erg tevreden over. Hulp bij vragen... De eenvoud, overzichtelijkheid en betaalbaarheid waren voor mij de trigger om voor deze boekhoudprogramma te kiezen. Ik werk hier nu al een tijdje mee, en ben er erg tevreden over. Hulp bij vragen is ook super geregeld.

Reactie Informer:

Prachtige woorden. Bedankt voor de mooie 5*!