Informer

Administratiepunt

Inmiddels ben ik al heel wat jaren bij informer en nog steeds ontzettend tevreden. Ik kan iedereen dit programma aanraden!

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie review!!

Tjarko / Discdev B.V.

Zeer fijn, duidelijk en overzichtelijk pakket gemaakt voor de gebruiker en niet de accountant.

Reactie Informer:

Blij te horen, Tjarko! Bedankt.

SSOMM BV

Prima tool om je financiën te stroomlijnen

Reactie Informer:

Mooi cijfer. Hartelijk dank daarvoor!

Squde

Wij zijn sinds oktober klant bij InformerOnline. Na lang zoeken en het uitproberen van een hoop boekhoudprogramma's kwamen wij hierop uit. Het programma past perfect bij ons bedrijf. Het is een... Wij zijn sinds oktober klant bij InformerOnline. Na lang zoeken en het uitproberen van een hoop boekhoudprogramma's kwamen wij hierop uit. Het programma past perfect bij ons bedrijf. Het is een duidelijk, mooi en overzichtelijk opgemaakt programma. Zo goed als alles wat wij zochten in een boekhoudprogramma hebben wij hierin terug kunnen vinden.
Mocht je iets niet weten kan je dat gemakkelijk en snel opzoeken in de handig opgezette 'Help items'. Mocht dat nog niet helpen dan is de helpdesk altijd goed te bereiken via de chat.
Al met al zijn wij erg tevreden.

Reactie Informer:

Wat een mooie woorden Racella. Bedankt voor de review!!

Interassistent

Ik ben heel tevreden over informer. kan makkelijk facturen klaarzetten en heb ze zo verstuurd. overzicht van inkomsten en uitgaven is ook makkelijk te vinden. bonnen inscannen via de app ook zo... Ik ben heel tevreden over informer. kan makkelijk facturen klaarzetten en heb ze zo verstuurd. overzicht van inkomsten en uitgaven is ook makkelijk te vinden. bonnen inscannen via de app ook zo prettig en even zelf jaarrekening overzicht uitdraaien kan ook makkelijk.
ook het koppelen van betalingen gaat overzichtelijk en prettig.
ik vind het een topprogramma wat het voeren van mn bedrijfsadministratie zoveel makkelijk maakt!

Reactie Informer:

Bedankt voor de zeer positieve woorden!!

Bomeko

Informer werkt goed, alleen jammer dat je vaak dubbele handelingen moet doen om iets geboekt te krijgen, maar verder ben ik er wel tevreden over.

Bedankt voor de review!!

Structuur Administraties B.V.

Betrouwbare boekhoudsoftware met een goede klantenservice

Bedankt voor de review!

Gesher - Business & Personal Solutions

Informer is een fantastische programma voor zowel (startende)ondernemers als boekhouders en accountants. Het is zeer gebruikersvriendelijk, biedt veel mogelijkheden voor personaliseren van dashboard... Informer is een fantastische programma voor zowel (startende)ondernemers als boekhouders en accountants. Het is zeer gebruikersvriendelijk, biedt veel mogelijkheden voor personaliseren van dashboard en templates (zoals factuur, offerte etc).

De eenvoud van het gebruik zegt niks over de mogelijkheden die Informer biedt. Het programma doet er niks onder andere boekhoudprogramma's maar heeft één grote plus: de fantastische helpdesk die via chat, email en telefoon te bereiken is.

De medewerkers zijn altijd zeer vriendelijk en hebben vaak een snelle antwoord. Voor wat ingewikkelde vragen wordt er uitgezocht wat het probleem is en wordt de beste oplossing aangeboden.

Ik heb eerder met andere boekhoudprogramma's gewerkt maar sinds ik Informer heb ontdekt, wil ik nooit meer iets anders.

Reactie Informer:

Fantastische review. Bedankt voor deze mooie woorden!

X6NOW

Goed pakket en behulpzame service.

Mooie 5*. Bedankt!!

Administratiekantoor Arif

De beste software voor de kleine ondernemers. Ik en mijn klanten zeer tevreden aan het gemak, deskundige en service.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden!