Informer

Basco Design

Al heel veel jaren klant bij informer, voor het online ging al.

Aanrader en superservice via de helpdesk als je er niet uitkomt.

Mooie 10 Bas. Bedankt!

Informatieschermen BV

Informer is over het algemeen een duidelijk pakket wat biedt wat je nodig hebt. Sommige zaken zouden nog iets intuitiever kunnen door duidelijker foutmeldingen en de kvk-koppeling.

Reactie Informer:

Bedankt voor deze positieve review!

Johan de Bruijn VOF

Waardeloos, zijn al 3,5 dag bezig om een fout in het programma te laten herstellen, zodat het jaar afgesloten kan worden.
Zit iedere keer een paar uur tussen, je kan niet gewoon met elkaar...
Zit iedere keer een paar uur tussen, je kan niet gewoon met elkaar praten, alleen chatten, dus kun je het niet goed uitleggen. En nu dus nog steeds geen oplossing

Hoi Johan,
Hoi Johan,
Spijtig te horen dat je een negatieve review schrijft. Wij vermelden nog, bij het starten van een chat, dat door de traditionele drukte een reactie langer duurt. Wij vragen om begrip, maar blijkbaar valt dat niet bij iedereen goed.

Einstein Services

Goed product. Zeer bruikbaar voor een ondernemer, juist voor diegene die nog niet zo veel van boekhouden weet. Goede en snelle respons via chat als er toch wat misgaat of als je een vraag hebt.... Goed product. Zeer bruikbaar voor een ondernemer, juist voor diegene die nog niet zo veel van boekhouden weet. Goede en snelle respons via chat als er toch wat misgaat of als je een vraag hebt. Bugmeldingen worden snel opgevolgd. Tevreden klant.
Misschien her en der nog wat puntjes op de spreekwoordelijke i, maar in ieder geval een uitgebreide en solide basis met handige tools voor een ondernemer die zo min mogelijk tijd aan zijn boekhouding wilt besteden.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden en positieve review!

Ralph

Snelle service, prettig pakket

Reactie Informer:

Bedankt voor deze mooie beoordeling Ralph!

Carpenter4you

Prima bedrijf

Reactie Informer:

Bedankt voor deze positieve beoordeling!

Jop Kokkedee

Sterk boekhoudprogramma voor prima prijs met razendsnelle support als je vragen hebt.
Erg fijn om mee te werken.

Bedankt voor de 5* Jop!

RSM Solutions

Zeer goed. Ik ben snel en effectief geholpen!

Reactie Informer:

Bedankt voor deze positieve review!

Blue Shark Company

Goed boekhoudprogramma. Tijdens kantooruren krijg je binnen enkele minuten persoonlijk reactie via de chat functie. Tot nu toe telkens van dezelfde medewerker.

Reactie Informer:

Bedankt voor de positieve feedback!

Jacqueline

Fijn programma, goede helpdesk

Reactie Informer:

Bedankt voor de positieve review Jacqueline!