Informer

MEYS

Slecht bereikbaar en geen hulp van helpdesk

Reactie Informer:

Vervelend te horen dat je niet tevreden bent over de bereikbaarheid van de helpdesk. Ik kan jouw mailadres in ons systeem niet vinden. Zou je nogmaals contact willen opnemen met de helpdesk zodat... Vervelend te horen dat je niet tevreden bent over de bereikbaarheid van de helpdesk. Ik kan jouw mailadres in ons systeem niet vinden. Zou je nogmaals contact willen opnemen met de helpdesk zodat zij het eea met jou kunnen bespreken?
Bij voorbaat dank!
Team Informer.

Michael

Duidelijke uitleg m.b.t. probleem bankboekingen

Reactie Informer:

Bedankt voor de goede beoordeling Michael!

jvdh Administraties

Zeer goed platform en erg makkelijk te gebruiken. Bij vragen via de helpdesk krijg je snel en goed antwoord, waardoor je snel door kunt.
Ik gebruik dit portal zelf als accountant, waardoor ik...
Ik gebruik dit portal zelf als accountant, waardoor ik met al mijn klanten mee kan kijken en kan bijspringen. Werkt erg handig en is ook gebruiksvriendelijk.

Reactie Informer:

Bedankt voor de prettige beoordeling!

KarTent

Fijne overzichtelijke administratiesoftware

Reactie Informer:

Bedankt voor de 10, dames en heren van KarTent!

ProConsu

Gebruiksvriendelijk en doordacht. Helpt je om overzicht te houden over de financiële stand van zaken.

Reactie Informer:

Bedankt voor het cijfer 9!

Administratiekantoor Manuela Verschueren

Uitstekend

Reactie Informer:

Bedankt voor de 5 sterren Manuela!

Brigitte Heijenk / BEM Business

Helpdesk is kundig en snel, problemen worden goed en snel opgelost.

Reactie Informer:

Bedankt voor de 5 sterren Brigitte!

AD-Heeze

Buitengewoon goed en vriendelijk

Bedankt voor de review!

Inner-Fit

Heel plezierig, makkelijk, snel en fijn boekhoudprogramma. Overzichtelijk. En zijn er vragen wordt je via de chat snel en kundig geholpen.

Reactie Informer:

Bedankt voor de fijne feedback!!

Qdeco

Wij werken nu zo'n drie jaar met Informer en wij vinden het een heel fijn, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk boekhoudprogramma.
Het is makkelijk in gebruik.En mocht je ergens tegen aan...
Het is makkelijk in gebruik.En mocht je ergens tegen aan lopen is er een goede chat functie waarin de medewerkers je snel en netjes te woord staan en met een juist antwoord of goede oplossing komen.

Reactie Informer:

Wat geweldig om te horen. Bedankt voor de review!