Informer

Kampman Allwash

Goed!

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie 4 sterren!

Sjoerd

Gebruiksvriendelijk pakket, met veel geavanceerde mogelijkheden zonder dat dit "overweldigend" wordt.
Ik voer de administratie van meerdere bedrijven (van eenmanszaak tot BV's) in Informer. Aan het einde van de periode maak ik uitgebreide rapportages voor mijn boekhoudkantoor (niet aangesloten als accountant bij Informer), voor de officiële (jaar)stukken.
Het feit dat ik alles eenvoudig zelf kan doen scheelt kosten en zorgt voor een veel beter inzicht in mijn resultaten. Door de bankkoppeling met KNAB ben ik altijd up-to-date met mijn gegevens en zijn kwartaaltaken zoals BTW aangifte een fluitje van een cent (helemaal met die ideal betalingsoptie die in de aangifte beschikbaar is).
Ook de IOS-App is recent enorm verbeterd, waardoor je direct inzage hebt in belangrijke kengetallen, in- en verkoopfacturen en relaties. Ook een bonnetje fotograferen en uploaden is zo gebeurd.

Reactie Informer:

Wat schitterend om te horen. Bedankt voor de review!

Afrikaanse-Europeaan Stichting

Goedkoop, gebruikersvriendelijk, betrouwbaar, simple de best

Reactie Informer:

Wat geweldig om te horen. Bedankt voor de review!

PassionNDannce

Superfijn programma!

MintoA

Ik ben met Informer zelf helemaal in control!

Vastgoed Rijswijk

Erg tevreden met het pakket. Het zit goed in elkaar met alle automatische robots en koppelingen met de verschillende banken en de Belastingdienst. Bij een vraag is ook de helpdesk erg deskundig en... Erg tevreden met het pakket. Het zit goed in elkaar met alle automatische robots en koppelingen met de verschillende banken en de Belastingdienst. Bij een vraag is ook de helpdesk erg deskundig en reageert snel én zet als het moet een stapje extra!

Logicboard Repair

Sinds de update niet tevreden meer.

Reactie Informer:

Vervelend te horen dat je niet meer tevreden bent. Zou je een chat kunnen starten met de helpdesk zodat zij met jou kunnen doornemen wat jou punten zijn?
Alvast bedankt voor de genomen moeite.

MP accountants & adviseurs

Snelle beantwoording

Reactie Informer:

Bedankt voor de erg positieve feedback!

Crowd and Company

Iedere update beter! Nu al 4 jaar gebruiker en het wordt steeds eenvoudiger. Goede integraties en koppelingen, mooie extra diensten en ook handig voor mensen met weinig kennis van boekhouden.... Iedere update beter! Nu al 4 jaar gebruiker en het wordt steeds eenvoudiger. Goede integraties en koppelingen, mooie extra diensten en ook handig voor mensen met weinig kennis van boekhouden. Aanrader!

T-En BV, Richard Huls

Prettig programma en veelzijdig. Soms loop ik tegen een probleem aan of is het niet mogelijk een bepaald overzicht te produceren. Omdat het naar mijn mening vaak te lang duurt voordat ik antwoord... Prettig programma en veelzijdig. Soms loop ik tegen een probleem aan of is het niet mogelijk een bepaald overzicht te produceren. Omdat het naar mijn mening vaak te lang duurt voordat ik antwoord per chat en / of mail krijg, meld ik mijn probleem maar niet. Tenzij het mogelijk is (ik weet niet hoe), zou ik een soort klachten- / of ideeënbus wel iets vinden.

Oh ja, ik snap dat 'smartboekhouden' niet in zoverre, ik krijg iedere keer een melding wanneer ik er gebruik van heb gemaakt echter zou ik graag willen kunnen inzien welke taken ik hiervan nog niet heb gebruikt zodat ik wellicht mijn werkwijze zou kunnen aanpassen.

M.v.g. T-En BV, Richard Huls.

Reactie Informer:

Bedankt voor de positieve feedback Richard!