Informer

Schilderwerken Philips

Zeer uitgebreid en mooi boekhoud programma die ook goed met een account samen gaat.

ISES Softpack

Uitstekend pakket met professionele ondersteuning

AdFo Administraties

Prima compleet boekhoudpakket met heel veel extra mogelijkheden. Er gaat wel eens iets niet goed, maar dan wordt dat snel en efficiënt door de helpdesk opgepakt en opgelost.

Reactie Informer:

Bedankt voor de positieve feedback!

Cwc tradinh

Mc-Ent management

Eenvoudig en begrijpelijk online boekhoudpakket.

Ciente B.V.

Toegankelijk en duidelijk programma met een goede en efficiënte helpdesk.

Fotografie Gerhard Witteveen

Heel goed!

SB

We werken nu met verschillende bedrijven op informer. Echter kampen we de laatste periode met veel storingen. Van support horen we alleen als response dat er aan gewerkt word en vervolgens geen... We werken nu met verschillende bedrijven op informer. Echter kampen we de laatste periode met veel storingen. Van support horen we alleen als response dat er aan gewerkt word en vervolgens geen terugkoppeling. Nu door een fout aan de zijde van Informer staan al ons transacties er dubbel in. Support reageert niet of zeer slecht met hun eigen aangedragen noodoplossingen. Er probleem is er nog steeds

Reactie Informer:

Vervelend te horen dat je niet tevreden bent over de verleende support. Zou je een bericht kunnen sturen naar klachten@informer.nl zodat zij kunnen kijken naar jou punten en waar nodig kunnen... Vervelend te horen dat je niet tevreden bent over de verleende support. Zou je een bericht kunnen sturen naar klachten@informer.nl zodat zij kunnen kijken naar jou punten en waar nodig kunnen bijdragen aan een oplossing.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Quasar Consultancy

Hele prettige administratieve software, die doet wat het moet doen, zonder te complex te worden. Werkt intuïtief en blijft begrijpelijk, ook voor mijn klanten die meestal niet financieel onderlegd... Hele prettige administratieve software, die doet wat het moet doen, zonder te complex te worden. Werkt intuïtief en blijft begrijpelijk, ook voor mijn klanten die meestal niet financieel onderlegd zijn.

Xyzfabric

Reactie Informer:

Bedankt voor de positieve feedback!