Informer

E. U. Tas

Super programma, gebruik het al jaren! Vooral met de nieuwe update voor de applicatie is het nog beter geworden. Het zou fijner zijn als ik ook herinneringen kan verzenden via mijn telefoon. Super programma, gebruik het al jaren! Vooral met de nieuwe update voor de applicatie is het nog beter geworden. Het zou fijner zijn als ik ook herinneringen kan verzenden via mijn telefoon.

Wat betreft herinneringen verzenden, het zou fijner zijn als ik één herinnering kan verzenden i.p.v. alle “te laat” facturen. Kortom, alleen “te laat” facturen herinneren die ik selecteer.

Reactie Informer:

Bedankt voor de erg positieve feedback!

Ce&Pe Partners

Sinds update veel absurde fouten in de boekhouding

Hoi Omer,
Dank voor je beoordeling, ondanks dat deze niet erg positief is. Een collega zal vrijdag contact met je opnemen om te bespreken waar je allemaal tegenaan loopt.
Groet,
Team...
Hoi Omer,
Groet,
Team Informer.

Brinks-Zorgt

Reactie Informer:

Bedankt voor de erg positieve feedback!

Stichting GlobalRize

Makkelijk te gebruiken programma voor de kleine ondernemer. Goede, bereikbare online klantenservice.

Willysschoonmaakdiensten.Bv

Ben erg blij met informer medewerkers staan altijd snel klaar

Kyle

Vandaag uren geprobeerd om een simpele vraag beantwoord te krijgen van de klantenservice zodat ik een boekhoudpakket kon afnemen. Niet gelukt.
Heb 2 reacties gekregen in meer dan 5 uur tijd,...
Heb 2 reacties gekregen in meer dan 5 uur tijd, maar geen antwoord op mijn vraag.

Contact klantenservice kan enkel over de chat.
Medewerkers reageren echter bijna niet en tasten volledig in het duister als het gaat om klantvragen.

Curvers Admin

Klantvriendelijk. Voldoet i.h.a. goed voor MKB en ZZP administraties

MeterInsight

Ondersteunt alleen American Express, en willen niet eens een geconverteerd CSV bestand van mijn ICS creditcard ondersteunen

AvE Interim

Enkele jaren naar tevredenheid gebruikt. Eind vorig jaar heb ik mijn abonnement beëindigd en toen werd mij medegedeeld dat incasso zou stoppen. Helaas bleek dit niet het geval. Na een aantal... Enkele jaren naar tevredenheid gebruikt. Eind vorig jaar heb ik mijn abonnement beëindigd en toen werd mij medegedeeld dat incasso zou stoppen. Helaas bleek dit niet het geval. Na een aantal mailtjes/chatberichtjes is het geld nog steeds niet geretourneerd.

Goedemiddag Ard,
Vervelend te horen dat het terugbetalingsproces zo moeizaam verloopt. Ik heb inmiddels actie ondernomen en de terugbetaling is gisteren in orde gemaakt.
Met vriendelijke...
Goedemiddag Ard,
Informer.

Schoenmakerij & Sleutelservice Detz

Hallo ik gebruik Informer nu bijna 2,5 jaar in combinatie met mijn boekhouder. En dit bevalt mij perfect! (zelf geen verstand van computers) maar het programma is makkelijk in gebruik, in een paar... Hallo ik gebruik Informer nu bijna 2,5 jaar in combinatie met mijn boekhouder. En dit bevalt mij perfect! (zelf geen verstand van computers) maar het programma is makkelijk in gebruik, in een paar maand alles goed onder de knie. Door Informer is mijn boekhouding zo gepiept. Ook alle facturen rechtstreeks in je Informer boekhouding, en heb ik geen papieren meer alles in de cloud. Super handig?. En je houd tijd over. Een echte aanrader??