Informer

voor meerdere onderneming gebruik

Service en kwaliteit laat zich te wensen over

Hallo,
Graag kom ik met u in contact wat u slecht vindt aan het programma en de service. Wellicht kunnen wij dit verbeteren om zo beter aan uw wensen te voldoen.

A prof user

Een zeer slechte programma

Hallo,
Graag kom ik met u in contact wat u slecht vindt aan het programma. Wellicht kunnen wij dit verbeteren om zo beter aan uw wensen te voldoen.

L.Mooij Consulting

Nieuwe versie en overview dashboard een grote verbetering. Wel zou ik de volgende stap vinden dat je het dashboard zelf kan inrichten naar eigen wensen of meerdere opties kan kiezen. Ook over... Nieuwe versie en overview dashboard een grote verbetering. Wel zou ik de volgende stap vinden dat je het dashboard zelf kan inrichten naar eigen wensen of meerdere opties kan kiezen. Ook over meerdere jaren een grafiek kan laten zien. En huidig jaar ook een forecast kan meenemen in omzet/kosten/btw afdracht.

Hallo Leo,
Hallo Leo,
Sinds de nieuwe versie 4 is het mogelijk het dashboard naar eigen wens in te richten. Rechtsboven zie je namelijk een 'Bewerken' knop staan en daarmee kun je de widgets verwijderen of verplaatsen!

hambergh

Vind de nieuwe minder duidelijk en de helplijn werkt ook niet

Jan Veenstra

Pakket is prima, support is NUL

Tactical Services

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Doch mist het wat essentiële flexibiliteit.

Hallo,
Hartelijk dank voor de positieve feedback. Je geeft aan essentiële flexibiliteit te missen. Zou je daar iets meer over kunnen vertellen in een chat bericht via ons pakket?
Alvast...
Alvast bedankt!

Administratiekantoor 't Waard

Slecht programma

Hage Administratieve Diensten B.V.

AnyBridge

De nieuwe versie bevat nog allerlei bugs en er lijkt niets mee gedaan te worden om ze op te lossen. Zeer slechte support.

Beste Rutger,
Informer lost de bugs zeker op, dat is niet meer dan logisch.
Beste Rutger,
Informer lost de bugs zeker op, dat is niet meer dan logisch.
Ik heb uw laatste conversatie met onze helpdesk bekeken en moet constateren dat er door de helpdesk naar behoren is gehandeld. De helpdesk stelt relevante vragen om de fout in het systeem te kunnen achterhalen, maar zonder compleet antwoord is het lastig.
Ik zou u dus nogmaals willen vragen om contact op te nemen met de helpdesk en laten weten welke facturen de fout dan precies hebben. Dan kan de helpdesk het probleem verhelpen voor de deadline van de btw aangifte, waar op dit moment de prioriteit van de helpdesk ligt, en kan daarna de eventuele bug worden opgelost.
Wij horen graag van u.

Stichting Zilver