Informer

DM Organizing

Mooi overzichtelijk en alles in 1 programma!

belastingadviesvoorartiesten.nl

Uitstekend online boekhoudprogramma

Nijenhuis 't Gronde Bouw- en stucwerken

Super fijn programma

Advisum

Het is een bijzonder compleet pakket en werkt heel efficiënt. Zouden nog wat meer koppelingen mogen zijn, bv met Loon en MLE. Is natuurlijk persoonlijk. De boekrobot werkt goed. Nu ben ik van... Het is een bijzonder compleet pakket en werkt heel efficiënt. Zouden nog wat meer koppelingen mogen zijn, bv met Loon en MLE. Is natuurlijk persoonlijk. De boekrobot werkt goed. Nu ben ik van Snelstart gewend dat dit pakket zelf slim wordt, als bv naam een keer is gezien. Dus hoef je vantevoren niet te definiëren.

Fontein Makelaardij

Erg fijn programma! Enig verbeterpunt: ik zou het liefst wat uitgebreidere klantgegevens willen kunnen invullen zoals voorletters en de optie om zowel een aanhef als de heer én mevrouw te kunnen... Erg fijn programma! Enig verbeterpunt: ik zou het liefst wat uitgebreidere klantgegevens willen kunnen invullen zoals voorletters en de optie om zowel een aanhef als de heer én mevrouw te kunnen gebruiken.

Crystal Clouds Cleaning V.O.F.

Uitstekend boekhoudpakket voor starter en gevorderde ondernemer, met uitermate goede en vriendelijke service.

Kraamzorg Yvonne

Fijn programma; alles overzichtelijk en eenvoudig in gebruik

A van der Vliet Adm. Diensten

Een pakket waarmee op een plezierige manier is werken

TSF/iPhony

Uitstekend. Kan er alles mee doen wat ik wil.

Liliput Consultancy

Goed boekhoudpakket met veel mogelijkheden