Informer

GOB Support BV

Met de nieuwe layout is het heel erg goed zoeken wat nu waar staat. Jammer voor de mensen die het langer gebruiken. De nieuwe layout ziet er wel erg strak uit, dus dat is positief. Zeker geschikt... Met de nieuwe layout is het heel erg goed zoeken wat nu waar staat. Jammer voor de mensen die het langer gebruiken. De nieuwe layout ziet er wel erg strak uit, dus dat is positief. Zeker geschikt voor de kleinere ondernemingen met niet te ingewikkelde boekhouding.

P. Haasnoot Management en Advies

Gebruiksvriendelijke administratie, handige interface

Mantes Management

Superfijn programma, goede en snelle ondersteuning.

Chahat, oude wijsheid, nieuwe wegen en Mystery School of Love

Ik ben superblij net Informer! Hun online hulp is prima! Ze gaan met je totdat het helder is! Vriendelijk, professioneel en doeltreffend.
Ik heb 2 administraties bij hun!
Goede...
Ik heb 2 administraties bij hun!
Goede vernieuwende upgrade gedaan 2 maanden geleden ook!

De Groot

Software is ok support ronduit waardeloos

Beste,
Ik wil u bedanken voor de review die u heeft gegeven, ook al is deze niet erg positief. Dit zien wij als leerproces en daarom kom ik graag in contact met u.
U geeft namelijk aan dat...
Beste,
U geeft namelijk aan dat de support ronduit waardeloos is. Kunt u dat voor mij specificeren? Wat precies vind u waardeloos aan de support?
Alvast bedankt voor uw reactie.

PdR advies

Het is een goed boekhoudprogramma, echter als er een probleem is geven ze niet thuis. Erg jammer dit

Beste,
U geeft namelijk aan dat...
Beste,
U geeft namelijk aan dat Informer niet thuis geeft als er een probleem is. Kunt u dat voor mij specificeren? Wat is het probleem precies en waarom vindt u dat Informer niet thuis geeft?
Alvast bedankt voor uw bericht.

Grf

Pakket bevat fouten, is foutgevoelig en zit niet logisch in elkaar, functionaliteiten verdwijnen in een nieuwe versie

Beste,
Vervelend te horen dat u de indruk heeft dat het systeem veel fouten bevat en onlogisch in elkaar zit. Graag kom ik met u in contact om het e.e.a. te bespreken. Kunt u een bericht versturen naar de helpdesk om hier uitleg over te geven?
Alvast bedankt voor de genomen moeite!

Groot Groenvoorziening

Programma werk goed Helaas is de support waardeloos!!
Programma werk goed Helaas is de support waardeloos!!
Niet telefonisch bereikbaar, wat geen probleem hoeft te zijn als er gewoon gereageerd word op onze vragen. Helpdesk welke zegt gewoonlijk binnen 30 minuten te reageren doet dit niet. Wacht nu 3 dagen op antwoord dit is niet normaal ook niet even een berichtje terug of iets. En als je dan een berichtje terug krijgt en hier weer op reageert kan je gewoon weer wachten. Hierdoor kunnen wij niet verder met onze administratie wat toch we een erg belangrijk onderdeel is van een bedrijf.

Zeer slechte reclame !!

Beste Maarten,
Beste Maarten,
Het klopt dat de helpdesk van Informer telefonisch niet bereikbaar is. Hier is bewust voor gekozen. Echter, als er echt grote calamiteiten zijn zal Informer te allen tijde de telefoon pakken om contact op te nemen.
De normale response tijd binnen de helpdesk is gemiddeld tussen de 5 a 10 minuten. Door de drukte van januari, met de vele jaarafsluitingen en btw aangiftes, is deze response tijd traditie getrouw helaas veel langer dan dat. Betekend niet dat je geen reactie krijgt, want elke chat wordt netjes beantwoord en zo snel mogelijk afgehandeld.
Inmiddels is uw probleem door onze collega's van de helpdesk vakkundig opgelost.

Administratiekantoor HN-Finance

Groots pakket voor de ondernemer!

Geniant Analyse + Advies

Ondersteuning bij een foutmelding was uitstekend. Waar ik zocht naar een speld in een hooiberg, bleek de oplossing simpel. Ter plekke en online opgelost.