Informer

Studio 16 Websolutions

Software is ok support ronduit waardeloos, op de site staat een vermelde responstijd van 3 minuten. Dit is doorgaans de procedure... Je stelt een vraag, dan duurt het meestal een paar uur tot een... Software is ok support ronduit waardeloos, op de site staat een vermelde responstijd van 3 minuten. Dit is doorgaans de procedure... Je stelt een vraag, dan duurt het meestal een paar uur tot een paar dagen voordat er überhaupt op de initiële vraag gereageerd wordt. Als er dan eindelijk iemand ergens op reageert geef ik doorgaans direct antwoord om vervolgens wederom uren tot dagen te moeten wachten. Ondertussen wordt er niets gedaan aan bugfixing.

Valetudo Consultancy

Makkelijk en handig

Van Eijk Computertechniek

Prima en heel bruikbaar pakket voor de ondernemer!
Ik gebruik Informer nu 2 jaar naar volle tevredenheid.
Als kleine ondernemer heb ik alle basistaken nodig:
Factureren, offreren,...
Prima en heel bruikbaar pakket voor de ondernemer!
Ik gebruik Informer nu 2 jaar naar volle tevredenheid.
Als kleine ondernemer heb ik alle basistaken nodig:
Factureren, offreren, uitgaven/bonnen, btw aangiften, bankkoppeling etc.

Ik ben intussen gewend geraakt aan het programma en alles werkt echt super. Vorige maand werd de software geupgrade.
Ik was even bang dat ik de geuploade facturen zou kwijtraken of dat er dingen niet zouden werken.
Alles verliep echter vlekkeloos.
Ik zie vele verbeteringen, er is een automatische bankkoppeling beschikbaar, op veel plekken kom ik "kleine verbeterpuntjes" tegen, een teken dat er iets wordt gedaan met tips.

De helpdesk is altijd bereikbaar. Onlangs kon ik mijn offertes niet opslaan. Na een bericht met de helpdesk was dit euvel met een half uur opgelost. Prima service dus!

VDE Marine

In eerste instantie was het programma best aardig. De support liet altijd wel wat te wensen over doordat boekhoudkennis ontbrak bij de support medewerkers. Nu na de update zijn er steeds meer fouten... In eerste instantie was het programma best aardig. De support liet altijd wel wat te wensen over doordat boekhoudkennis ontbrak bij de support medewerkers. Nu na de update zijn er steeds meer fouten en worden er zaken ontdekt die niet werken. Support heeft het blijkbaar erg druk en kan de problemen die er nu zijn niet aan. Respons tijden oplopende tot 9 dagen is nu gebruikelijk. De meldingen worden gelezen maar er wordt niets mee gedaan. De reactie "we gaan het onderzoeken." is gebruikelijk geworden. Helaas gaat het nu richting een claim door onze rechtsbijstand.

MNinterieur

Wij hebben al enkele dagen een vraag uitstaan bij informer. En we krijgen geen antwoord! Aangezien ze niet telefonisch bereikbaar zijn staat het stil en kunnen we niet verder. Dat vinden wij echt... Wij hebben al enkele dagen een vraag uitstaan bij informer. En we krijgen geen antwoord! Aangezien ze niet telefonisch bereikbaar zijn staat het stil en kunnen we niet verder. Dat vinden wij echt slecht en onacceptabel.

Reactie Informer:

Hoi Lex,
Vanmorgen heeft mijn collega Ryan een reactie gegeven, maar helaas nog geen antwoord mogen ontvangen. Graag komen we met je in contact om je lopende zaken op te lossen.

Qualitoro

Ik heb inmiddels een paar slechte ervaringen met informer. Waar ik in het begin positief was begon het een tijdje geleden te schuren met de helpdesk van informer. Ik gebruik bankrekeningen van... Ik heb inmiddels een paar slechte ervaringen met informer. Waar ik in het begin positief was begon het een tijdje geleden te schuren met de helpdesk van informer. Ik gebruik bankrekeningen van Revolut en N26 en de mutaties moest ik handmatig eerst omzetten ( met een apart programma). Daarna inlezen in Informer wat geregeld fout ging. Hierdoor lopen het aantal mutaties op en wil informer dat je het pakket aanpast. Als je hierover schrijft dat het aantal mutaties zo oploopt door verkeerde uploads kom je bij Ryan van Informer van een koude kermis thuis.

Toen er dus een automatische bankkoppeling kwam van Ponto was ik blij en ik ging gelijk aan de slag om de koppeling van Revolut en N26 te realiseren. Na aanmaken van de koppeling gelijk testen en jawel het werkt. N26 wasmolen in experimentele fase maar ik zag in informer beide rekeningen ingelezen worden.

Een tijd later blijkt de koppeling niet te werken. Na lang zoeken zie ik in Informer dat de koppeling er in zit maar de melding is dat de cliënt niet herkend wordt. Bij Ponto werkt alles naar behoren. Als ik een aantal keren hulp vraag aan Ryan van Informer word ik wederom met een kluitje in het riet gestuurd.

Verzoeken om het probleem wat bij Informer ligt op te lossen worden afgedaan met het antwoord dat het certificaat niet goed is.
Met andere woorden je zoekt het maar uit.

Dit is een slechte zaak!!!

Reactie Informer:

Goedenavond Rob,
Goedenavond Rob,
Tot onze grote spijt moeten wij erkennen dat er verschillende antwoorden zijn verstuurd naar de verkeerde reviews. Er liepen meerdere cases waarbij het antwoord dat u kreeg, was bestemd voor een ander. Nogmaals mijn excuses.
Wij zijn bekend met de problemen omtrent Ponto en werken hard aan een oplossing.
Wij vragen om geduld. Onze ontwikkelaars stellen alles in het werk om de koppeling zo snel mogelijk naar behoren te laten verlopen.

Instructie

Na verschillende emails, chatmeldingen en andere hulpverzoeken vorige en deze week, ontvang ik nu 2x mail dat ik geduld moet hebben! Ze komen op mijn vragen misschien deze week (is net begonnen) en... Na verschillende emails, chatmeldingen en andere hulpverzoeken vorige en deze week, ontvang ik nu 2x mail dat ik geduld moet hebben! Ze komen op mijn vragen misschien deze week (is net begonnen) en anders volgende week terug! Dat is toch schandalig! Ik kon de btw aangifte niet doen omdat ik problemen heb, daarvoor heb je toch geen boekhoudprogramma? Er kan altijd iets mis gaan (in het begin leek het allemaal goed te werken), das ook niet erg, het gaat erom hoe het wordt opgelost. Nou, het wordt dus NIET opgelost! Tenminste, niet op redelijke termijn. De uren die je er aan werk in investeert zijn niet in verhouding. Bovendien moet je voor de bankkoppeling een extern abo afsluiten, tegen betaling natuurlijk. Dus ABSOLUUT niet in zee gaan met dit bedrijf, dat is mijn advies aan geïnteresseerden! Helaas

Peter

Ik weet niet of er een storing is maar dit systeem werkt helemaal niet! Ik zit vast, kom niet verder, emails worden al dagen niet beantwoord, de helpdesk reageert niet, de chat wordt niet... Ik weet niet of er een storing is maar dit systeem werkt helemaal niet! Ik zit vast, kom niet verder, emails worden al dagen niet beantwoord, de helpdesk reageert niet, de chat wordt niet beantwoord, het telefoon nummer is onbereikbaar, ik ben zeer ontevreden en wil iedereen waarschuwen eerst goed te onderzoeken of het verstandig is om met dit bedrijf zaken te doen. Wat ze beloven is voor mij niet waar, eenvoudig boekhouden dmv hun programma!!! Zelfs een halve ster is teveel!

Eetcafé Ons Noabershoes

Handig en zeer compleet boekhoudpakket met een snelle en vriendelijke klantenservice en helpdesk