Informer

ES Administraties

Informer is een gebruiksvriendelijk programma.

Pietersma Installatie & Montage

Zeer gebruiksvriendelijk product. Helpdesk prima voor elkaar!!

Mediazoo

Als tester van de "nieuwe" update versie 4.0 van Informer Online kan ik zeggen dat het een achteruitgang is tegenover versie 3.0. Functies zijn verdwenen, uitgekleed en moeilijker te gebruiken. Het... Als tester van de "nieuwe" update versie 4.0 van Informer Online kan ik zeggen dat het een achteruitgang is tegenover versie 3.0. Functies zijn verdwenen, uitgekleed en moeilijker te gebruiken. Het is een achteruitgang in vergelijking met 3.0.

De software werkt niet naar behoren en terug naar 3.0, die enigszins werkte is ook niet mogelijk. Door het cachen op de achtergrond, wat helemaal niet goed functioneert, is het steeds wachten tot handelingen in de administratie zijn bijgewerkt op alle pagina's voor je verder kunt met verwerken.

Voordat er geroepen wordt ligt aan de browser; meerdere browsers, internet verbindingen en computers getest.

Wat anderen zeggen kan ik bevestigen, weinig kijk naar de de wensen/eisen van de klant, weinig progressie op ontwikkelingsgebied en slecht bereikbaar voor snelle support.

Voor mij een zeer onvoldoende

Beste,
Beste,
Vervelend om te horen dat je zoveel problemen ervaart met het nieuwe systeem. Dit systeem is nog in beta versie, wat vermeld staat voor het upgraden naar deze versie, dus er kunnen inderdaad nog wat bugs in voorkomen. Deze worden echter met voorrang opgepakt, dus als je problemen ervaart wil ik je vragen om dit te melden via de chat of door een e-mail te sturen naar helpdesk@informer.nl.
Overigens heb ik op jouw mailadres geen actief account kunnen vinden, dus is niet bekend wat de lopende problemen zouden zijn.

Milltain BV

Geweldig online boekhoudprogramma!

Recharged Miracles

Makkelijk en handig programma - klantenservice is snel en kan online via de chat ook.

Richard Verbree

De helpdesk is de grootste tekortkoming

Marielle

Helaas te veel fouten in het programma die ons inziens zsm verholpen zouden moeten worden. Wordt echter geen haast mee gemaakt, er is geen release planning beschikbaar of lijst van punten die mee... Helaas te veel fouten in het programma die ons inziens zsm verholpen zouden moeten worden. Wordt echter geen haast mee gemaakt, er is geen release planning beschikbaar of lijst van punten die mee gaan met een upgrade in de toekomst. Zo kun je een offerte versturen zonder dat deze ook daadwerkelijk wordt verstuurd en begeleidend schrijven etc is dan ook weg. Oplossing is een work-around en zelf controleren of de offerte ook daadwerkelijk wel is verstuurd.... dit soort punten zou ons inziens niet mogen bij een professioneel programma en zijn na 2 maanden helaas weer teruggegaan naar het oude pakket.

Reactie Informer:

Helaas kunnen we je niet bereiken voor een feedback, dan doen we graag. Het spijt ons te horen dat dit je indruk is van Informer. We gaan in September een geheel nieuwe versie lanceren, die je op... Helaas kunnen we je niet bereiken voor een feedback, dan doen we graag. Het spijt ons te horen dat dit je indruk is van Informer. We gaan in September een geheel nieuwe versie lanceren, die je op een groot aantal punten positief zal verrassen. We hopen dat je daar nog op kunt wachten, maar we helpen graag nu al met de vermeende onregelmatigheden als je even contact met ons opneemt

MBC Midden Brabant Consultancy

Gebruiksvriendelijk

Methologic

Op zich prima basissysteem, maar helaas minder goede organisatie erachter.

Op zich prima basissysteem, maar helaas minder goede organisatie erachter.

Diverse systeemonderdelen zijn voor verbetering vatbaar, maar verbetervoorstellen hiervoor worden helaas niet opgevolgd.

Vorza

Nogal wat beperkingen en weinig zicht op verbeteringen

Hoi Mark,
Het spijt ons te horen dat je niet 100% tevreden meer bent over Informer.
Informer is achter de schermen al geruime tijd hard bezig met heel veel nieuwe functionaliteiten.
In...
Hoi Mark,
Het spijt ons te horen dat je niet 100% tevreden meer bent over Informer.
In September zullen we met een nieuwe versie van Informer komen waar je op een aantal punten zeer verrast zult zijn!
We hopen dat je nog even geduld hebt, want zicht op verbetering is er zeker!