Informer

Nectar Marketing

Sinds ik Informer gebruik, ben ik veel minder tijd kwijt met de boekhouding en met aangiftes. Ook de facturering is nu een fluitje van een cent geworden. Het inlezen van bankmutaties gaat ook... Sinds ik Informer gebruik, ben ik veel minder tijd kwijt met de boekhouding en met aangiftes. Ook de facturering is nu een fluitje van een cent geworden. Het inlezen van bankmutaties gaat ook heerlijk simpel. Zou mooi zijn als mijn bank Triodosbank Informer zou willen opnemen in haar lijst met boekhoudprogramma's, waarmee een rechtstreeks verbinding mogelijk is. Dat zou het nog weer gemakkelijker maken. En tot slot: via de Informerfoundation besteedt Informer een deel van haar winst aan realisatie van de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties. Dat is voor mij een extra reden om Informer te kiezen.

Stichting van Hagar tot Ruth

Fijn programma om in te werken, ook als je totaal geen verstand van boekhouden hebt. Als je vragen hebt, zijn ze goed bereikbaar en je krijgt altijd een goed en behulpzaam antwoord.

Fundamentics BV

Snel en handig boekhouden! Er zijn wel wat dingetjes die handiger kunnen, dus daarom geen 5 sterren.

Studio Schatkist

Wij vinden het een fijn programma, we missen wel aanpassingen.
Wij vinden het een fijn programma, we missen wel aanpassingen.
1. als ik alle facturen importeer van MijnWebwinkel dan moet ik alles handmatig op markeren op verstuurd zetten, dat was deze maand niet zo leuk met 500 bestellingen, hij zou gelijk op betaald moeten staan, deze worden ook bijna allemaal betaald met Mollie.
2. en alle facturen zou ik graag op de datum wanneer het betaald en besteld is op informer willen zien!
3. het is erg jammer dat jullie niet telefonisch te bereiken zijn, via chat en mail vind ik erg vervelend.
4. aanpassingen die jullie willen aanpassen komen vaak niet..
5. Mijn boekhouder moet ook veel geduld hebben en dat vind ik soms wel lastig.

Voor de rest vind ik het fijn om een programma te hebben waarbij je alles op aansluit en je hebt je hele boekhouding bij de hand en online.
We hopen in de toekomst graag dat de aanpassingen gedaan zullen worden!

Meulenberg Holding BV

Zeer fijn programma om mee te werken.

BeverlakeNijland

Prima programma

innovacare

Ik ben zeer tevreden over Informer

Gezinshuis Pippi

Een simpel overzichtelijk en goed product

Bureau 61

Overzichtelijk en intuïtief. Geen onnodige, over complexe functies.