Informer

Klusbedrijf Toine van Dun

Prima pakket, laat niets te wensen over.

Tactical Services

Goed en gemakkelijk product, met uitstekende helpdesk. Paar kleine minpunten zijn dat veel zaken via memoriaal op geboekt moeten worden. Een aantal andere zaken moeten handmatig, welke makkelijk... Goed en gemakkelijk product, met uitstekende helpdesk. Paar kleine minpunten zijn dat veel zaken via memoriaal op geboekt moeten worden. Een aantal andere zaken moeten handmatig, welke makkelijk automatisch had gekund. (Overboeken eindkapitaal naar beginkapitaal van het nieuwe jaar. Of wellicht was een mogelijkheid tot het automatiseren hiervan een goede aanvulling geweest?

Let's Get 2-Gether | Lennard Zwaard

Al vanaf de start 5 jaar geleden werk ik met veel plezier met Informer. Een prachtig middel om je boekhouding te doen, een mooi instrument om je bedrijf sturing en richting te geven van een... Al vanaf de start 5 jaar geleden werk ik met veel plezier met Informer. Een prachtig middel om je boekhouding te doen, een mooi instrument om je bedrijf sturing en richting te geven van een leverancier die altijd voor je klaar staat met een persoonlijke toonzetting. Ik raad iedereen aan gebruik te maken van de diensten van Informer.

TEPA Bouwmanagement & Advies

Makkelijk te gebruiken, bespaart veel tijd

Lisette de Jong tekst & advies

Het programma geeft goed inzicht in mijn bedrijfsresultaten, maar de gebruiksvriendelijkheid kan wat mij betreft hier en daar nog omhoog. Ik zou het bijvoorbeeld heel handig vinden als ik met 1 druk... Het programma geeft goed inzicht in mijn bedrijfsresultaten, maar de gebruiksvriendelijkheid kan wat mij betreft hier en daar nog omhoog. Ik zou het bijvoorbeeld heel handig vinden als ik met 1 druk op de knop kan zien hoeveel uren ik in een maand heb gemaakt op een project.

Eyesmile

Mooi overzichtelijk en handig ook op je mobiel

Destukadoor.com

Toppakket

Essiemedium-paragnost

Goed programma, gebruiksvriendelijk.

Ciente BV

Een inzichtelijk, klantvriendelijk pakket

T-En BV

Pakket is goed en werkt naar behoren. Echter is er een probleem welke nog steeds bij de 'tweede lijn ligt' en daar wacht ik nu bijna een maand op antwoord. Dat vind ik te lang en onverantwoord! Pakket is goed en werkt naar behoren. Echter is er een probleem welke nog steeds bij de 'tweede lijn ligt' en daar wacht ik nu bijna een maand op antwoord. Dat vind ik te lang en onverantwoord!
Graag spoedig respons.