Informer

ICT XS

Heel fijn boekhoud programma. Simpel snel en veelzijdig.

Viviena Holding b.v.

Informer is een overzichtelijke en eenvoudige oplossing om de basis MKB boekhouding te beheren. De koppeling met de Belastingdienst voor BTW aangifte is ideaal. Met vragen kun je via chat terecht... Informer is een overzichtelijke en eenvoudige oplossing om de basis MKB boekhouding te beheren. De koppeling met de Belastingdienst voor BTW aangifte is ideaal. Met vragen kun je via chat terecht bij de helpdesk, snel en efficiënt!

B.V. Bloks P.F.P.

Informer Account is een mooi stand-alone pakket met duidelijke overzichten. Het pakket is intuïtief en bij een keuze van de juiste verdichtingen levert het pakket een kant en klare Balans en Verlies... Informer Account is een mooi stand-alone pakket met duidelijke overzichten. Het pakket is intuïtief en bij een keuze van de juiste verdichtingen levert het pakket een kant en klare Balans en Verlies & Winst. Met Informer Online heb ik geen ervaring.

Rob Van Neer Bestratingen Vof

Zeer tevreden

Van Swinderen Huys

In het algemeen heel tevreden. Alleen de Telegram service voor facturen en bonnetjes insturen werkt nog niet goed.

Brem en den

Wij gebruiken dit programma naar tevredenheid. Het heeft mooie functionaliteiten en koppelingen waarvan we het meeste ook naar tevredenheid gebruiken. Ook over de geleverde support zijn wij... Wij gebruiken dit programma naar tevredenheid. Het heeft mooie functionaliteiten en koppelingen waarvan we het meeste ook naar tevredenheid gebruiken. Ook over de geleverde support zijn wij tevreden. Vragen en meldingen worden snel opgevolgd. Het enige echte gemis is de kolom 'referentie' in het venster verkoopfacturen en op de verschillende overzichten.

Commercial Health Consulting BV

Prima ondersteunend pakket, gebruiksvriendelijk