Informer

MP accountants & adviseurs

Intuïtief, ideaal voor het midden en kleindbedrijf.

Roderic

Gebruiksvriendelijk en compleet, echter gevoel van stilstand.

JAB Design

Een flexibel en handig boekhoud pakket

Haverkamp Bedrijfsadvisering

Al veel jaren een tevreden gebruiker van dit programma. Zeer gebruiksvriendelijk en een prime team die eventuele problemen snel voor je oplost

A van der Vliet Adm.Diensten

Arie van der Vliet

Lucians

Op dit moment ben ik erg ontevreden

Bimu shiatsu

Eenvoudig, praktisch pakket dat de nodige inzichten geeft en goed werkt in samenwerking met mijn accountant.

Karin Hofman / Elstara / Eetcafe Ons Noabershoes

Een heel prettig en veelzijdig boekhoudpakket, ik werk er al jaren met veel plezier mee. Het enige waar ik nog graag wat verbetering in zou willen zien is het inzichtelijker maken van de jaar- ,... Een heel prettig en veelzijdig boekhoudpakket, ik werk er al jaren met veel plezier mee. Het enige waar ik nog graag wat verbetering in zou willen zien is het inzichtelijker maken van de jaar- , kwartaal- of maandcijfers door middel van bijvoorbeeld grafieken e.d.

MOTTOW

Fijn en prima pakket om de boekhouding bij te houden. Het enige wat ik al een paar jaar mis is de koppeling met de ABN AMRO om realtime transacties in te lezen. Keer op keer wordt er aangegeven dat... Fijn en prima pakket om de boekhouding bij te houden. Het enige wat ik al een paar jaar mis is de koppeling met de ABN AMRO om realtime transacties in te lezen. Keer op keer wordt er aangegeven dat er aan gewerkt wordt. Dat hoor ik al zo lang. Er zijn legio boekhoudpakketten die deze koppeling al lang hebben.