8.3 / 10
1102 beoordelingen

89% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1102 Reviews

Baking Mama Taarten en Cakes

8/10

Zeer gebruiksvriendelijk boekhoudsysteem. Door de eenvoud en gebruiksvriendelijkheid bespaar je zo veel tijd dat je je zelf volledig bezig kunt houden met je werk zonder dat de administratie in de... Zeer gebruiksvriendelijk boekhoudsysteem. Door de eenvoud en gebruiksvriendelijkheid bespaar je zo veel tijd dat je je zelf volledig bezig kunt houden met je werk zonder dat de administratie in de knel komt.

Verbeterpunt: Aangezien 95% van mijn klanten particulieren zijn die vanaf de mobiel werken, is het een erg groot gemis dat de klantenportaal voor mobiel en tablet erg slecht bruikbaar is.

Handige optie zou ook zijn dat na approven offerte automatisch factuur gestuurd wordt.

Crowd and Company

9/10

Prettige applicatie, maar nog belangrijker, prettige club die heel erg goed is in hun dienstverlening. Als je ergens niet uit komt is er altijd binnen een paar minuten een antwoord op je vraag.... Prettige applicatie, maar nog belangrijker, prettige club die heel erg goed is in hun dienstverlening. Als je ergens niet uit komt is er altijd binnen een paar minuten een antwoord op je vraag. Tijdwinst op jaarbasis door de boekingsrobot ongeveer 52 uur. Dat is bijna twee weken gratis vakantie ;-)

Acanthis Document Solutions

6/10

Na gewenning vind ik het in het algemeen een fijn pakket. Enkele nadelen heeft het pakket echter ook. Het boeken van een uitgaande factuur kan enkel op omzetrekeningen en niet op tussenrekeningen.... Na gewenning vind ik het in het algemeen een fijn pakket. Enkele nadelen heeft het pakket echter ook. Het boeken van een uitgaande factuur kan enkel op omzetrekeningen en niet op tussenrekeningen. Wij hebben facturen voor onderhoud die jaarlijks worden gedaan maar maandelijks op omzet worden geboekt. Dat kan niet rechtstreeks in het pakket. Een ander onhandig iets is dat er niet met fiscale eenheid gewerkt kan worden waardoor ik de omzetbelasting niet vanuit het pakket kan aangeven. En ik mis ondersteuning in de vorm van boekhoudtechnische kennis. Standaard antwoord is dat ik dat aan mijn accountant moet vragen. Maar dat is geen ervaringsdeskundige van het pakket met de mogelijkheden die het wel/niet biedt.

Het Woordenbureau

7/10

Zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk