R.j.

Alles verliep top, 1 ding www.epdmxl.nl is exact hetzelfde maar net iets duurder ....is dit een concurrent of secundaire verkoop ?

Niets meer aan doen

Jo

Het is snel te leggen, alleen zul je altijd vouwtjes blijven houden. Maar dat is geen nadeel van het product want het is waterdicht en goed geplakt.

Snel en fijn materiaal

Eric

Dankzij compleet pakket, heldere videoinstructie heb ik nu een waterdicht dak op mijn blokhut met plat dak. Heb spijt dat ik eerst heb zitten kloten met easyroofing alu folie. Leuke klus... Dankzij compleet pakket, heldere videoinstructie heb ik nu een waterdicht dak op mijn blokhut met plat dak. Heb spijt dat ik eerst heb zitten kloten met easyroofing alu folie. Leuke klus moeilijkheidsgraad: 2/10

Beschrijf uw ervaring in een regel

Snel, compleet en keurig verpakt

Yves

Kwaliteit van de producten is concurrentieel maar hopelijk heb je geen hulp nodig na verkoop.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Dienst na verkoop is onbestaande

Ruud

Voor de eerste keer zelf een dak bedekt. Omdat ik niet precies wist wat ik nodig had heb ik voor het dak totaal pakket XL gekozen. Alles zit er in en is ruim voldoende. Enig minpuntje zat hem in de... Voor de eerste keer zelf een dak bedekt. Omdat ik niet precies wist wat ik nodig had heb ik voor het dak totaal pakket XL gekozen. Alles zit er in en is ruim voldoende. Enig minpuntje zat hem in de dak trimmen. Ik had 4 lengtes besteld en er waren er drie plus een restantje van een andere maat. Na een telefoontje is dit direct hersteld en word de volgende dag geleverd. Super service!

Geweldige service

Martien

Bestelling niet compleet, werd direct op mail gereageerd

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goed en er wordt direct op mail gereageerd

Ivo

Product zoals beschreven en snelle levering.
Zeer positief.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Prima product en levering.

M

Snelle levering en duidelijke instructies

Top

Fred

Makkelijke internet site, en daarna werden de spullen keurig geleverd.
Tevens handige video, om te plaatsen.

Goed geleverd

Jeroen

Gewoon goed! Wat je mag verwachten van webwinkels anno nu. Waar ze wat mij betreft echt onderscheid maken is in hun informatievoorziening. Veel voorbeelden, video’s etc. Perfect. Over de kwaliteit... Gewoon goed! Wat je mag verwachten van webwinkels anno nu. Waar ze wat mij betreft echt onderscheid maken is in hun informatievoorziening. Veel voorbeelden, video’s etc. Perfect. Over de kwaliteit kan ik nog niks zeggen want ik moet de producten nog verwerken

Prima!