Sjaak

Alles netjes verpakt. Kwetsbare delen netjes in de folie. Op afgesproken tijd geleverd. Zeer tevrden.

uitstekend

Thijs

Compleet pakket in één koop. Hoeft in principe niets los apart bij te kopen, terwijl dat in elke bouwmarkt wel moet. Prima extra service d.m.v. duidelijke bijgeleverde werkomschrijving en via de... Compleet pakket in één koop. Hoeft in principe niets los apart bij te kopen, terwijl dat in elke bouwmarkt wel moet. Prima extra service d.m.v. duidelijke bijgeleverde werkomschrijving en via de mail verkregen filmpjes. Kwaliteit ziet er vooralsnog goed uit en prijstechnisch vergeleken met bouwmarkten zeer goedkoop.

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Allin

Goed advies over dakbedekking gekregen aan de telefoon, daarna gemakkelijk kunnen bestellen. Daarbij viel de prijs me niet tegen voor een compleet pakket. De volgende werkdag kon ik het pakket al... Goed advies over dakbedekking gekregen aan de telefoon, daarna gemakkelijk kunnen bestellen. Daarbij viel de prijs me niet tegen voor een compleet pakket. De volgende werkdag kon ik het pakket al afhalen en ook ter plekke werd mijn laatste vraag prettig en duidelijk beantwoord. Chapeau!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Makkelijk besteld en betaald en vlot op kunnen halen.

Ed

Voor de tweede keer compleet pakket besteld voor een nieuw dak en wederom prima geregeld

Er wordt voldoende lijm etc meegeleverd

Uitstekend

anne

OP BASIS VAN YOUTUBEFILMPJE BESLOTEN ZINKEN GOOT VAN EPDM TE VOORZIEN. KEUZE WAS SNEL GEMAAKT. INSCHATTING GEMAAKT VAN BENODIGDE MATERIALEN, VERVOLGENS BESTELD EN SNEL GELEVERD. BLEEK UITEINDELIJK... OP BASIS VAN YOUTUBEFILMPJE BESLOTEN ZINKEN GOOT VAN EPDM TE VOORZIEN. KEUZE WAS SNEL GEMAAKT. INSCHATTING GEMAAKT VAN BENODIGDE MATERIALEN, VERVOLGENS BESTELD EN SNEL GELEVERD. BLEEK UITEINDELIJK IETS TE VEEL CONTACTLIJM EN KIT TE HEBBEN BESTELD, MAAR DAT CON WORDEN GERETOURNEERD EN RETOURBETALING SUPERSNEL ONTVANGEN. PRIMA SERVICE!!!!!

UITEINDELIJK WAS HET LIJMEN TOCH WEL WAT LASTIGER DAN BEDACHT. HET IS NET ALS BANDENPLAKKEN, EENMAAL VAST IS VAST EN DAT VRAAGT OM EEN UITGEKIENDE AANPAK. NU WEER WIJZER, STAAT DE VOLGENDE KLUS BINNENKORT WEER VOOR DE DEUR. DAN WEET IK INTEREXPRESS WEER TE VINDEN.

GOED GEREGELD

G

Goede en vriendelijke klantenservice kon makkelijk ruilen voor groter dak .

Beschrijf uw ervaring in een regel

Top spullen en top prijs

jansen

Snelle levering en bestelling was compleet.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Snelle levering en bestelling was compleet

Henriette

Vrijdag middag besteld maandag geleverd

Zeer snelle levering!

edwin

Snel geleverd en compleet tegen een scherpe prijs

Zeer goed

Cor

Goed en snel. Rubber en lijm genoeg bungelend.

Snel en goed geleverd