Hans

Misschien niet de goedkoopste maar wel de compleetste zeker de website

Johan

Prima service en snelle bezorging

Snelle bezorging

Henk

Website is duidelijk en makkelijk .

Beschrijf uw ervaring in een regel

snel en correcte afhandeling ze je niet vaak

Jantje

Goed afgeleverd

Perfect

Jim

Precies zoals gehoopt. Voldoende materiaal, goede prijs en prima kwaliteit!

Service ook top. Aanrader!

Snel geleverd!

Ad

Besteld op advies van mijn zoon die een goede ervaring had. En inderdaad, bestelling gedaan voor compleet pakket dakvlak 7,5x 4,5 meter + daktrimmen. Binnen 3 dagen in huis. Top,top,top.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Precies doen wat je beloofd , gewoon top.

mcs

Top bedrijf, goede prijs kwaliteit verhouding, na bestellen een telefoontje van het komt eraan, ronduit een aanbeveling waard

helemaal top

Jan

Goed geholpen en snel geleverd

Goed geholpen

r

Bestellen en leveren prima. Netjes gebeld! dat levering volgende dag komt. Mooi dat mail met track en trance pas komt als het daadwerkelijk is opgehaald. Helaas met DHL nooit tijdvak wanneer het... Bestellen en leveren prima. Netjes gebeld! dat levering volgende dag komt. Mooi dat mail met track en trance pas komt als het daadwerkelijk is opgehaald. Helaas met DHL nooit tijdvak wanneer het komt. EPDM is opgerold met hardnekkige vouwen waardoor het bij deze lagere temperatuur niet goed glad gelegd kan worden. Hopen dat het alsnog recht trekt. Website aanpassen op werkelijk benodigde T3700. Minpuntjes: DHL, vouwen, website, anders 5 sterren door een criticaster. EPDM, lijm en Interexpress is prima.

service en levering prima

wout

Goed maar iets meer info over de bestelling waarnemer dat het komt zou fijn zijn

Ook de onzin dat je moet tekenen kan als aan mijn lig achter wegen laten heb al div keren bij de groothandel gehaald omdat ik niet thuis kan gaan zitten

Eerlijk bedrijf