Martin

Na meerdere bestellingen zijn we opnieuw goed geholpen. Fijne materialen en de gratis aandrukroller bij het pakket kwam goed van pas.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Wederom fijn geholpen, goede producten.

Remco

Eindresultaat is een drama geworden omdat het stuk epdm dat ik besteld had uit drie stroken bleek te bestaan, waarbij de lijmnaden totaal niet recht lopen.
In het midden dus materiaal “over”,...
In het midden dus materiaal “over”, waardoor rimpels ontstonden die er echt niet uit te rollen waren.
Zelfs het hele stuk in het midden nog doorgesneden om te proberen dat wat te verminderen en dus een extra naad moeten maken.

Slecht samengesteld stuk epdm

Karl

Snel geleverd en correct verpakt.
De kwaliteit van de spullen kan ik nog niet beoordelen ,ik kan nu niet het dak op!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zelfs in de vakantie snel geleverd

Arjan

Snelle levering en kwaliteit

Peter

Het EPDM dakpakket xl is een goede keuze geweest. Alles netjes compleet.

Prima levering

Wilfred

Interexpress levert mooie producten voor een goede prijs. Daarbij is de website erg informatief aangaande de producten die verkocht worden. Ik had jaar terug al wat besteld, en was logisch om nu... Interexpress levert mooie producten voor een goede prijs. Daarbij is de website erg informatief aangaande de producten die verkocht worden. Ik had jaar terug al wat besteld, en was logisch om nu weer hier te bestellen. Echt een goede webshop.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goede producten voor mooie prijs

J

De ene dag gebeld de volgende dag geleverd,
Heb nu al 3 x hier besteld. Mocht het nog een keer nodig zijn bestel ik weer hier.

Goede service

Pim

Epdm pakket besteld en deze werd vlot geleverd. Na de werkzaamheden, hielden we enkele spullen over. Dit kwam omdat de werkzaamheden anders uitvielen. Contact op genomen met interexpress, mail en... Epdm pakket besteld en deze werd vlot geleverd. Na de werkzaamheden, hielden we enkele spullen over. Dit kwam omdat de werkzaamheden anders uitvielen. Contact op genomen met interexpress, mail en telefonisch. Wij gaven aan dat wij de spullen graag retour wilden brengen. Konden zo weer verkocht worden. Dan zijn ze ineens niet meer thuis, dus verkopen willen ze graag, maar iets terugnemen homaar. Dit valt ons vies tegen, hadden hun bij vrienden al aangeraden, maar hen toch maar naar een ander adres gestuurd.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goede levering maar slecht vervolg.

Theo

Correcte (in afmeting en toebehoren ) en snelle levering , even belletje vooraf dat de bestelling verzonden is , keurig !
Kortom betrouwbare leverancier

Beschrijf uw ervaring in een regel

correcte (in afmeting en toebehoren ) en snelle levering , even belletje vooraf dat de bestelling

Ger

Makelijk bestellen snelle levering goede kwaliteit.

Fijn bedrijf goede kwaliteit