Marc

Snelle levering, goede kwaliteit.

goede service snelle levering

Bob

In een totaalpakket is niet duidelijk hoeveel lijm en kit in een pakket zit.
Bij afhalen is medewerker met de EPDM folie meegelopen naar de auto.
De EPDM folie van 3 x 4 meter heeft over...
In een totaalpakket is niet duidelijk hoeveel lijm en kit in een pakket zit.
Bij afhalen is medewerker met de EPDM folie meegelopen naar de auto.
De EPDM folie van 3 x 4 meter heeft over de lengte van 4 meter een lasnaad zitten. bij deze afmeting had ik dit zeker niet verwacht.
Omdat het een flauw hellend dak betreft is de naad op de grond staand goed zichtbaar. Dit vind ik wel jammer. De randkit was eigenlijk iets te weinig. Ik heb eigenlijk ongeveer 1/4 koker te weinig gehad.

REDELIJK TEVREDEN

Wim

Snel geleverd

Paul

Perfecte service en snelle levering

Goede service

Mark

Zeer duidelijke site, behulpzaam en bellen netjes om door te geven dat de bestelling is verstuurd. Top service.

Top bedrijf

eric

Goede service en snel geleverd

goed en snel geleverd

Roger

Prima materiaal, snelle levering.

Super

Pieter

Goed product

goede service vriendelijk personeel

John

Duidelijke site. Snelle levering. Complete EPDM pakket en uitgebreide handleiding.
het dak is dicht en ziet er goed uit

Beschrijf uw ervaring in een regel

Duidelijke site en snelle levering

R.

Ik heb de bestelling snel geleverd gekregen, maar had een probleem met de hemelwaterafvoer: de standaardmaat hwa van interexpress bleek niet te passen in onze oude maat afvoer. Bij bellen voor... Ik heb de bestelling snel geleverd gekregen, maar had een probleem met de hemelwaterafvoer: de standaardmaat hwa van interexpress bleek niet te passen in onze oude maat afvoer. Bij bellen voor advies werd eenvoudigweg gesteld dat ze alleen standaardmaten leveren, net zoals andere spelers op de markt. Er werd verder niet meegedacht. Nadat ik zelf gegoogled had, kwam ik wel degelijk een vervangende maat tegen bij een concurrent. Jammer dat interexpress zich in dit geval alleen denkt vanuit het eigen product ipv meedenkt met het probleem van de klant.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Bestelproces en kwaliteit prima, weinig betrokken bij probleem