Jacco

Vond het wel jammer dat de gratis aandrukrol er niet bij zat, dit was o.a. de reden waarom ik bij jullie had besteld.
Nu ergens anders 1 moeten halen voor 43,-

Beschrijf uw ervaring in een regel

Snelle levering, goed product

DICK

Pluspunten: behulpzaam en efficiënt

Jan

Pluspunten: vlotte levering, goed product.

Ger

Pluspunten: mijn ervaring is positief het materiaal werd netjes geleverd en compleet. en een goede kwaliteit.
ik ga hier zeker weer bestellen.Verbeterpunten: ik zou het handig vinden als je als bedrijf een factuur kan krijgen zodat het makkelijker is met bestellen.

B.

Pluspunten: Zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, kwam er op internet niet uit, service

Mayke

Pluspunten: Van begin tot eind keurig verzorgd !!Verbeterpunten: Geen blijf zo doorgaan

Jarno

Pluspunten: Gebeld dag na bestellen dat het onderweg was. Snel en correcte levering

Peter

Pluspunten: Krijg een telefoontje als het pakket verzonden word .Verbeterpunten: Vooral zo door gaan

anoniem

Pluspunten: Veel keuze, goee informatie en handleiding

Maribouw

Pluspunten: Hele duidelijke website. Ook goed telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen